انتخاب اسلات رای کلوپ: خوب به نظر می رسد!


سرویس خبر شماره: 2017164
7 مه 1403 در 2:48 ب.ظ.
1.5 هزار |

1نقطه نظر

چیزهای خوبی درباره او شنیدم

یورگن کلوپ به شایعات مبنی بر انتخاب آرن اسلات به عنوان سرمربی لیورپول پاسخ داد.

انتخاب اسلات رای کلوپ: خوب به نظر می رسد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول فردا در دیداری از سی و پنجمین روز لیگ برتر انگلیس میهمان وستهام خواهد بود. قرمزها در آخرین دیدار خود مقابل اورتون شکستی غیرمنتظره و جدی را متحمل شدند و حالا در رقابت های قهرمانی عقب هستند. یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از بازی به سوالات خبرنگاران در مورد وضعیت تیمش و شایعات پیرامون انتخاب جانشین خود در فصل آینده پاسخ داد.

مشکیوضعیت خاکپو؟
حالش خوب بود و الان بچه به دنیا آمده و او هم خوب است. او به تمرینات بازگشته است و مشکلی وجود ندارد.

مشکیشرایط تیم برای ادامه فصل؟
ما قطعاً کار دشواری داریم و فقط به ما مربوط نمی شود. اگر می خواهیم به چیزی برسیم باید امیدوار باشیم که حریفان هم امتیاز از دست بدهند. من این وضعیت را دوست ندارم به یاد نمی آورم که بعد از یک مسابقه به اندازه روز چهارشنبه ناامید شده باشم. من در زندگی ام بسیار ناامید شده ام اما این یکی از دیگران خاص تر بود. ما چندین هفته است که فوتبال خوبی بازی نمی کنیم و در مسیر عقب هستیم. من مطمئن هستم که هواداران و رسانه ها اکنون سیتی و آرسنال را در رقابت قهرمانی می بینند.

2015025

مشکیدلیل شکست شما در دربی؟
من مسئول دربی هستم. می توان به موارد زیادی اشاره کرد. میشه خسته باشیم؟ آره. یک فصل طولانی، بازیکنانی که از مصدومیت باز می گردند، به عنوان مثال ترنت، اما ما به او نیاز داریم. آیا او می تواند در اوج بازی خود باشد؟ احتمالا نه. آلیسون برای مدت طولانی دور بوده است. اینجا اصلاً کسی خوشحال نیست. ما بسیار ناامید هستیم و نمی توانیم آن را تغییر دهیم. این بازیکنان باید سال آینده از این موضوع درس بگیرند. آنها با سرمربی جدید فصل آینده می توانند از این تجربیات استفاده کنند.

مشکیدر مورد شایعات دستگاه اسلات؟
من هیچی نخوندم ولی آرن خودش یه چیزی گفت. من درگیر این مسائل نیستم. خیلی دوست دارم که به این کار علاقه مند و مشتاق باشد. من سبک تیمش و چیزهایی که درباره او شنیده ام را دوست دارم. برخی از افرادی که می شناسم به من گفتند که او مربی خوبی است. به نظر من که خوب میآید. این شغل مناسب برای او، بهترین شغل و بهترین باشگاه در جهان است.

مشکیارزیابی شما از لیورپول در این فصل؟
الان فصل را ارزیابی نمی کنم. هنوز چند مسابقه وجود دارد که در آن اتفاقات مختلفی می تواند رخ دهد. بازی اورتون افت بزرگی بود، اما قبل از آن ما واقعاً خوب بازی می‌کردیم، برای جام فشار می‌آوردیم، برای همه مشکل داشتیم. ما شایسته این هستیم که در جایی که هستیم باشیم و می خواهیم عنوانی بالاتر کسب کنیم. این بچه ها بازیکنان باورنکردنی هستند و وظیفه من ایجاد محیطی است که بتوانند بهترین باشند. و اینجا بود که شکست خوردم. نمی دانم چرا و کجا این اتفاق افتاد، اما چیزی را که مقابل اورتون می خواستم ندیدم. حالا فقط می خواهیم در بازی های بعدی بیشتر شبیه خودمان بازی کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی