باستونی: من از قاتل و دزد می ترسم نه منچسترسیتی

خبرنگاری پرسید که آیا این واقعیت که سیتی شانس بهتری داشت روی او یا تیم تاثیر داشت؟ “طبیعی است که آنها ثروت اصلی هستند. ما نمی ترسیم، اما تنش مناسبی برای این مسابقه داریم؛ ما از هفت، هشت سالگی آرزوی بازی در چنین تورنمنتی را داشتیم. من برای رسیدن به آن لحظه شماری می کنم. برو به زمین.”

او درباره نحوه حفظ ارلینگ هالند گفت: “او خودش می گفت که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خریده شده است. اما سیتی فقط او نیست، آنها بازیکنان زیادی دارند که می توانند برای ما مشکل ایجاد کنند.”
از مدافع 24 ساله ایتالیایی پرسیده شد که برای آماده شدن برای هلند کدام مدافعان را تماشا می کند: “ویدیوهای رودیگر را دیده ام، ما سعی می کنیم از او پیروی کنیم. اما این بازی هلند نیست، اینتر بازی سیتی-اینتر. و ما سعی می کنیم جلوی آنها را بگیریم.”

1883717

الساندرو باستونی، مدافع اینتر تاکید کرد که فینال لیگ قهرمانان بین سیتی و اینتر برگزار می شود نه هلند و اینتر، و افزود که از سیتی نمی ترسد.

باستونی: من از قاتل و دزد می ترسم نه منچسترسیتی

حالا او رویای بردن جام قهرمانی را در سر می پروراند: “مطمئناً بله.” این رویایی است که کمتر کسی فکر می‌کرد امسال به آن برسیم. ما مفتخریم که می‌توانیم با پیراهن اینتر در استانبول به میدان برویم و در این مرحله می‌خواهیم برنده شویم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1942118
15 ژوئن 1402 در 6:58 ب.ظ
277

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری منچسترسیتی را قوی ترین تیم جهان و شانس اصلی قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا می دانند. آیا باستونی از این تیم نمی ترسد؟ من از قاتلان و دزدها می ترسم، نه از پسرهای هم سن و سال خود. ما باید بیرون برویم و فوتبال بازی کنیم و ذهنمان باید روشن باشد.