بختیاری زاده: فولاد منضبط بود و جایگاه خوبی داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد خوزستان شب گذشته موفق شد در دقایق پایانی دیدار مقابل آخال با تک گل موسی کولیبالی سه امتیاز را به دست آورد و در گروه C لیگ قهرمانان آسیا در رده دوم قرار گیرد.


سرویس خبر شماره: 1819765 |
26 فروردين 1401 ساعت 16:13 |
46 |

0نظرات

بختیاری زاده درباره عملکرد سپاهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوار بودم سپاهان بهتر از این باشد اما فکر می کنم شرایط این تیم در لیگ برتر و اینکه نتوانستند به هدفی که داشتند برسند. پیگیر بودند، از نظر روانی برای این تیم مضر است.” با توجه به اینکه در جام باشگاه های آسیا حریفانی وجود دارد و تیم ها از آمادگی بالایی برخوردار هستند، این موضوع عملکرد سپاهان را تحت تاثیر قرار داده است.

بازیکن سابق فولاد و استقلال با بیان اینکه فولاد پتانسیل صعود به سطوح بالاتر را دارد، گفت: فولاد شایسته صعود به سطوح بالاتر است و نیاز به حمایت دارد. جواد هم مربی جوان و باتجربه ای است و در کل فولاد را تیم خوبی می بینم. این تیم در جام باشگاه های آسیا همان مسیری را طی می کند که هفته های قبل در لیگ برتر بوده است. در حالی که شکی وجود ندارد که تیم های قوی تری در سطوح بالاتر حضور خواهند داشت، فولاد همچنین توانایی تجربه سطوح بالاتر را دارد.

سهراب بختیاری بازیکن سابق فولاد درباره عملکرد این تیم گفت: فولاد تیمی منظم و با انگیزه است و همه بازیکنانش به هم خدمت می کنند؛ اینها از نکات مثبت این تیم است، فولاد در دفاع هم فرم عالی و سازماندهی عالی دارد. اما در لیگ قهرمانان آسیا مالکیت توپ بیشتری را در اختیار داشتند زیرا تیم های حریف وارونه بازی می کردند و از این تیم فضا می گرفتند و فولاد برخلاف بازی هایی که در لیگ ایران انجام می دهد باید توپ بیشتری می چرخید. کمتر دیده ایم که فولاد بازی کند. فوتبال به این شکل

وی در پایان درباره باخت شب گذشته سپاهان مقابل التعاون گفت: سپاهان به دلیل سهل انگاری یکی از بازیکنانش مجبور شد 80 دقیقه با 10 بازیکن بازی کند اما با وجود اینکه تیم التعاون را تیم خوبی می دیدم، انتظار داشتم که این اتفاق بیفتد. با وجود یک دوست کمتر، سپاهان می تواند منظم تر بازی کند. سپاهان در فوتبال کشور و حتی آسیا نام کوچکی نیست و امیدوارم محرم نویدکیا و تیمش بتوانند در بازی بعدی نقاط ضعف را برطرف کنند و در بازی های بعدی شاهد فرم بهتری از این تیم باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص بازی شب گذشته مقابل آخال گفت: فولاد در این بازی چرخش توپ بهتری نسبت به دو بازی قبل داشت، در حمله نظم بیشتری داشت، با نفرات بیشتری حمله می کرد و موقعیت های زیادی خلق می کرد و دو گل به ثمر رساند. همینطور ادامه داد تا اینکه در آخرین دقیقه بازی توانستند گلزنی کنند.اینها از نکات مثبت تیم فولاد خوزستان است و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

سهراب بختیاری زاده معتقد است فولاد با نمایش های قدرتمند خود پتانسیل صعود به سطوح بالای لیگ قهرمانان آسیا را دارد.