به بهانه ظهور ژاپن؛ او برای تیمی که کار می کرد دستمزد می گرفت

دانش آموزی که رتبه اول کنکور را کسب می کند تنها به دلیل تحصیل در سال قبل از کنکور نیست. او 12 سال خوب و جدی درس خواند تا اینکه در آزمون اول شد. برای بهترین شدن باید سخت تلاش کنی. باید سال ها نتیجه را نادیده گرفت و فقط کار کرد و کار کرد. همه با هم. باشگاه ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال. در غیر این صورت، درخشش فقط یک جرقه است. چنین درخششی هویت ندارد. حالا می توانیم پیشرفت فوتبال ژاپن را تعریف کنیم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ما ایرانی ها جمله خوبی داریم. آن را برادر شاغل پرداخت کرده است. اگر ژاپن به این جایگاه رسید، کارساز بود. بله، به معنای واقعی کار کرد. نه فقط در کلمات.

صعود ژاپن به دور دوم جام جهانی با حضور آلمان و اسپانیا یک برنامه بود. طرحی که با تدوین و تولید کاریکاتور بازیکنان فوتبال شروع شد و رویا را تقویت کرد و در نهایت به آن جامه عمل پوشاند. پشت این خیزش مغزها پنهان است. سالها ایده، تلاش و هزینه. مشورت، تأمل و تمرین. ده ها باشگاه و مربی با سرمربی تیم ملی موافق هستند.

ژاپن، آلمان و اسپانیا پیروز شدند و صعود کردند. استرالیا پس از باخت در بازی اول، در بازی دوم و سوم پیروز شد و جواز کسب کرد. عربستان آرژانتین را شکست داد. نه در بازی دفاعی. بلکه در مسابقه ای با پای پیاده یا روی پا.