به ستاره جدید بلوز شکسپیر خوش آمدید!

تمرینات اینتر از امروز آغاز می شود و لوکاکو بار دیگر با هدایت سیمونه اینزاگی در تمرینات این تیم در آستانه فصل جدید لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. هواداران این تیم نیز بی صبرانه منتظر درخشش او در فهرست تیم محبوب خود هستند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لوکاکو در فصل نقل و انتقالات تابستانی و پس از یک سال غیبت به اینتر بازگشت. سال گذشته که به تازگی با این تیم قهرمان سری آ شده بود، میلان را به مقصد لندن ترک کرد تا پیراهن چلسی را بپوشد، اما حضورش در استمفوردبریج باز هم تفاوتی برای او و این بازیکن ایجاد نکرد. او روزهای سختی را در این تیم سپری کرد. و در نهایت به سن سیرو بازگشت.

این ستاره بلژیکی پس از این انتقال ناموفق 105 میلیون یورویی که منجر به 15 گل در 44 بازی با هدایت توماس توخل شد، بار دیگر پیراهن اینتر را بر تن خواهد کرد و حالا این باشگاه گزینه جالبی را برای بازگشت او در نظر گرفته است.

آنها غزل 109 شکسپیر را در ابتدای ویدئوی رونمایی او قرار دادند. متن بخشی از این غزل با الهام از باشگاه اینتر به شرح زیر است: «اوه، هرگز نگو که من در قلبم اشتباه کرده ام. حتی اگر نبودم شعله های آتش مرا نمایان می کرد، احساس می کردم جدا شدن از خودم آسان است. پس از آن تصاویری از درخشش سابق لوکاکو در ترکیب اینتر دیده می شود.