تارشگن و بهانه ای مثل ژاوی: چمن ورزشگاه بلند بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا که امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف ختافه رفت، نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 کسب کند. بلوگرانا در پایان هفته بیست و نهم لالیگا با 73 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با رئال مادرید 11 امتیاز فاصله دارد.


سرویس خبر شماره: 1921484
27 آوریل 1402 @ 9:49 ب.ظ
3.2 هزار |

3نقطه نظر

پس از تساوی بدون گل بارسا مقابل ختافه، مارک آندره ترشتگن صحبت سرمربی خود را روی چمن خشک ورزشگاه پایان داد و گفت که چمن بلند ورزشگاه ختافه باعث شکست بارسا شد.

تارشگن و بهانه ای مثل ژاوی: چمن ورزشگاه بلند بود!

تراشتگن در پایان این دیدار درخواست سرمربی خود را تکمیل کرد و گفت که چمن بلند ورزشگاه نقش بسزایی در گلزنی تیمش داشته است.

1853207

ژاوی در پایان بازی به خبرنگاران گفت که او و تیمش با شناخت چمن ورزشگاه ختافه آخرین تمرین خود را در زمین چمن خشک برگزار کردند اما در بازی امروز نتوانستند آنطور که می خواستند بازی کنند. این واقعیت که چمن خشک بود

دروازه بان آلمانی بارسا گفت: “ما در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم. اما در این زمین شما به مشکل می خورید. چمن ورزشگاه طولانی بود. ما نتوانستیم از موقعیت های بزرگی که داشتیم استفاده کنیم.” کار کردن در این زمین بسیار سخت است. در نهایت ما تلاش زیادی کردیم و یک امتیاز گرفتیم. در مورد اختلاف 11 امتیازی با نزدیکترین رقیب، هرگز نمی توانم مطمئن باشم که این اختلاف برای قهرمانی کافی است یا خیر. فقط باید به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی