فردیناند اعتراف جالب بلینگهام می کند. طرفداران LFC را ناامید خواهد کرد

به بیش از یک بازیکن نیاز است تا ما را از وضعیت فعلی خارج کنیم، بنابراین خرج کردن پول برای دو یا سه بازیکن به جای بلینگهام تا حدودی منطقی است، اما دیدن او به جایی غیر از آنفیلد در تابستان دردناک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تیم خطر سقوط مطمئن است که آنها می توانند قرارداد ستاره آینده دار لیورپول را در تابستان امسال تکمیل کنند – گزارش

مشخص نیست که آیا فارغ‌التحصیل آکادمی شهر بیرمنگام واقعاً علاقه‌مند به انتقال به لیورپول است، به خصوص اگر فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکنیم، اما کناره‌گیری زودهنگام از رقابت‌ها ضربه‌ای برای همه کوپیتی‌ها است.

https://www.empireofthekop.com/2023/04/16/ferdinand-bellingham-liverpool-admission/ منبع:

هواداران لیورپول از شنیدن اینکه توجه خود را از این بازیکن 19 ساله معطوف کرده اند شگفت زده خواهند شد – ما تابستان گذشته با یک هافبک نخبه قرارداد نبستیم زیرا باشگاه تمام تخم های خود را در یک سبد گذاشته بود و مطمئن بود که این هافبک پویا برای فصل 2023/24 به مرسی ساید آورده خواهد شد.

ریو فردیناند معتقد است که جود بلینگهام از احتمال پیوستن به لیورپول “هیجان زده” می شد، علیرغم اینکه قرمزها اکنون خود را از انتقال منتفی می کنند.

ستاره بوروسیا دورتموند مدت‌ها با انتقال به آنفیلد در ارتباط بود، اما با توجه به اینکه تیم یورگن کلوپ برای ثبات در این فصل تلاش می‌کند، تاکتیک‌دان آلمانی دیگر معتقد نیست که صرف بیش از 100 میلیون پوند برای یک بازیکن تنها درست است.

لیورپول حالا خودش را رد کرده است، اما من فکر می‌کنم اگر لیورپول می‌گفت که او را دوست می‌داشت، فکر می‌کنم این شانس وجود داشت که او به لیورپول برود، او به خودش اعتقاد دارد و از خودش حمایت می‌کند و فکر می‌کند می‌توانست کاتالیزور باشد. آنها را دوباره برگردانید که ستاره بودن او را تقویت می کند.” فردیناند به BT Sport (به نقل از اتاق چکمه). این ممکن است او را هیجان زده کرده باشد، منچستریونایتد ممکن است بتواند این پیشنهاد را ارائه دهد، اما من فکر می کنم اولویت آنها یک مهاجم مرکزی است.

EOTK Insider: اختصاصی: «رولت» جود بلینگهام باز است اما شانس مقابل لیورپول زیاد است – یان آج فیورتوف

تعداد زیادی هافبک دیگر در رادار ما وجود دارد، پس بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم در تابستان کسب و کار با کیفیتی را تکمیل کنیم تا مطمئن شویم که در هر چهار جبهه در فصل آینده رقابت خواهیم کرد.