تاکید مجدد مربی لیگ برتر؛ جدایی من یک نمایش نیست، واقعی است

مازیار زارع مدت ها بود که قصد جدایی از ملان را داشت اما خیلی ها می گفتند که این صحبت ها ناشی از عصبانیت و نمایش است و دلیلش هم این است که مازیار زارع برای فصل آینده امتیاز بیشتری از باشگاه می گیرد اما مازیار می گوید جدایی او قطعی نیست.

با وجود جدایی مازیار زارع از تیم ملوان پژمان نوری، او اردوی تیم قدرتمند سرخپوشان را ترک نمی کند و حالا به دنبال مربی جدید برای ملوان است. او از مازیار زارع خواست که بماند اما ظاهرا صحبت هایش بی فایده است و مازیار می خواهد اردوی تیم را ترک کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مازیار در این باره می‌گوید: «حدود سه ماه بود که اعلام کردم از ملوان جدا می‌شوم و در آن زمان به من انتقاد می‌کردند که چرا این بحث‌ها را انجام می‌دهم، اما تصمیم خود را گرفته بودم. من به خاطر یک سری مسائل دوست نداشتم بازش کنم و فکر می کنم فوتبالدوستان انزلی این را درک می کنند. در این سه ماهی که اعلام کردم می روم، اتفاق خاصی نیفتاد. هیچ توقعی نداشتم و هر وقت تصمیمی می‌گیرم آن را می‌گیرم و ملوان را سرزنش نمی‌کنم زیرا هرچه در زندگی‌ام دارم از ملوان است. توجه نکردن به باشگاه ملوان و تنها بودن خیلی ما را آزار می داد. شما باید به فکر ملوان باشید زیرا سال آینده سال سخت تری برای ملوان خواهد بود.”