دارویس اسلی، سرمربی پیشین تیم مت پاتریشیا را مورد انتقاد قرار داد

عجیب بود که او چگونه از همه ما بزرگتر و بهتر وارد شد. اسلی در مورد معرفی پاتریشیا به تیم گفت: او طوری رفتار کرد که ما خواستیم اینجا باشیم. می دانید، ما انتخاب می شویم. اگر انتخابی برای انتخاب داشتیم، خیلی از بچه ها مناطق مختلف زیادی را انتخاب می کردند. اما، بله، این دیوانه بود. این اولین بود.»

اسلی پس از فصل 2019 به ایگلز مبادله شد. دیترویت در دومین سالی که پاتریشیا به عنوان سرمربی در NFL حضور داشت، با نتیجه ناامیدکننده 3-12-1 پیش رفت. زمانی که پاتریشیا پس از شروع 4-7 فصل 2020 اخراج شد، او در آنجا نبود.



https://sportslens.com/news/daruis-slay-slams-former-head-coach-matt-patricia/ منبع:

اسلی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه خط حمله نیوانگلند زیر نظر پاتریشیا تا این حد با مشکل مواجه شد، تعجب کرد، اسلی تصریح کرد که معتقد است پاتریشیا مربی خوبی است. اما او نتوانست با رفتاری که پاتریشیا با مردم داشت کنار بیاید.

#عقاب ها داریوش اسلی بی‌احترامی را که از سابقش کرد را فراموش نمی‌کند #شیرها اچ سی مت پاتریشیا:

آینده پاتریشیا در نیوانگلند نامشخص است و بیل اوبراین اکنون به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی بازگشته است. در همین حال، اسلای برای بازی در بزرگترین بازی دوران حرفه ای خود آماده می شود.

منظورم این است که او اساساً فقط گفت: “تو هنوز در آن دسته نیستی.” در آن زمان من فقط یک Pro Bowl داشتم، اما اکنون در پنج سالگی هستم. می‌خواهم بدانم که او اکنون در مورد آن چه احساسی دارد.» اسلی پاسخ داد.

https://arc-anglerfish-arc2-prod-advancelocal.s3.amazonaws.com/public/R65MRVF73ZET7ADG4B3KALCEGY.JPG

– شایعات NFL (@nflrums) 7 فوریه 2023

او اساساً فقط گفت، شما هنوز در آن دسته نیستید، در آن زمان، من فقط 1 Pro Bowl داشتم، اما اکنون در 5 سالگی هستم، بنابراین می‌خواهم بدانم او اکنون در مورد آن چه احساسی دارد. #FlyEaglesFly

پاتریشیا پس از اخراج توسط شیرها به نیوانگلند بازگشت. او فصل گذشته در کنار زمین بود و اساساً به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی پاتریوتز فعالیت می کرد. پاتریشیا قبل از فصل گذشته هیچ تجربه ای از بازی های تهاجمی نداشت و این یک فاجعه آشکار برای میهن پرستان در همه جبهه ها بود.

اسلی افزود: “به عنوان یک مربی، شما می دانید، او یک مربی باهوش است، X و O ها، چگونه یک پسر را بالا ببریم.” “اما این فقط مرد بودن است، می دانید، بی احترامی چیزی نیست که من با آن هستم.”

داریوس اسلی به عنوان عضوی از فیلادلفیا ایگلز برای بازی Super Bowl LVII آماده می شود، اما او کار خود را در دیترویت آغاز کرد. از اسلی در مورد زمان پاتریشیا با شیرها پرسیده شد و او کوتاه نیامد.

پاتریشیا بلافاصله با اسلی که از یک فصل All Pro و اولین تکان دادن سر Pro Bowl خود خارج می شد، سر به سر زد. اسلی فصل خارج از فصل را با ریچارد شرمن و عقیب طالب تمرین کرد. آنها در آن زمان دو کرنر برتر بازی بودند. او روش های آنها را یاد می گرفت و بازی خودش را بهبود می بخشید. پاتریشیا به دلایلی طرفدار آن حرکت نبود.