داور مقابل یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2015765
آوریل 31, 1403 در 11:41 ب.ظ.
3.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کالیاری با دو شوت به دروازه یوونتوس پیش افتاد.

داور مقابل یووه: دو پنالتی در یک نیمه!  (تصویر)

به گزارش “ورزه سه”، در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، کالیاری میزبان یوونتوس خواهد بود. شاگردان کلودیو رانیری در هفته های اخیر نمایش های خوبی از خود به نمایش گذاشته اند که باعث شده از منطقه سقوط فاصله گرفته و به رده سیزدهم جدول برسند.

در 8 بازی اخیر کالیاری تنها یک شکست داشته است و در بازی هفته گذشته مقابل اینتر موفق شد شاگردان سیمونه اینزاگی را در ورزشگاه جوزپه مه آزا با تساوی 2-2 متوقف کند.

عملکرد خوب آنها در دیدار امشب مقابل یوونتوس نیز ادامه داشت. در دقیقه 28 بازی، ضربه سر دوسنا در محوطه جریمه یووه به گلیسون برمر برخورد کرد و منجر به اعلام پنالتی به سود میزبان شد. جانلوکا گائتانو مسئولیت این ضربه را بر عهده داشت و با فریب ژچینی و ضربه ای به جناح چپ، موفق شد نتیجه را 1-0 کند.

2012912

در دقیقه 35، زیتو لومبو از کنار مدافعان یووه گذشت، اما سسنی هنگام بیرون آمدن از دروازه، تعادل مهاجم را به هم زد و داور را به نقطه پنالتی نشان داد و دروازه بان یووه را با کارت زرد جریمه کرد. این بار یری مینا پشت توپ ایستاد و درست مانند دروازه گائتانو ضربه او را به سمت چپ زد و شسنی را فریب داد تا کالیاری با دو شوت به سمت دروازه یوونتوس را شکست دهد.

2012913

مجله اخبار فوتبال خارجی