گزینه های معروف و عالی برای مربی تراکتورسازی!


سرویس خبر شماره: 2015766
آوریل 31, 1403 در 11:46 ب.ظ.
43.9 هزار |

43نقطه نظر

مجیدی، یحیی، استراماچونی، اسکوچیچ

هوشنگ نصیرزاده در خصوص انتخاب سرمربی بعدی تراکتورسازی اظهارنظرهای جالبی کرد.

گزینه های معروف و عالی برای مربی تراکتورسازی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که هنوز جانشین پاکو خامس انتخاب نشده است، تراکتور شکست تلخی را مقابل نساجی متحمل شد که خشم هواداران تراکتور را برانگیخت. با این حال باشگاه تراکتورسازی همچنان به دنبال سرمربی است و اخیرا هوشنگ نصیرزاده در مورد نام هایی برای این باشگاه صحبت کرده است.

نصیرزاده اولین مصاحبه خود را در این زمینه در حالی انجام داد که پیش از این نام افراد مختلفی مطرح شده بود و حتی در بین گزینه های ایرانی نیز سعید دهیکی دو بار به شکل عجیبی در این باره صحبت کرد. در ادامه نام قربان بردف به عنوان گزینه خارجی مطرح شد و در نهایت محمدرضا زنوزی حرف آخر را زد و گفت سرمربی این تیم خارجی خواهد بود.

نصیرزاده توضیح داد: ما گزینه ایرانی را هم داشتیم که بدون تیم بود، کمتر مربی ایرانی بود که بدون تیم بود (مجیدی و گل محمدی) و هواداران هم نظر مساعدی نسبت به آنها داشتند. با آنها صحبت کردیم و به دلایلی این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل گفتیم سرمربی باید خارجی باشد.

او اضافه کرد: گفته می شود مربی خارجی دیگر مشکلی ندارد که موبایلش را چک کند و بگوید چه کسی درباره او صحبت کرده است. چند گزینه (داخلی) هم در فضای مجازی ارائه کردیم که صحت نداشت.

وی با اشاره به تمرکز زنوزی روی سرمربی خارجی گفت: کار خودمان را در چند جناح توسط مدیریت و کادرفنی انجام داده ایم و با یکی از سرمربیان خارجی که تا ساعتی پیش سابقه حضور در تیم های ملی اروپایی را دارد، تقریباً به توافقات نهایی رسیده ایم. قرار شد ایشان با یک دستیار و یک مربی قدرتی بیاید. امیلیو آلوارز مربی دروازه بانان ما که در منچستریونایتد بود وارد شد.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره تصور نام اسکوچیچ و استراماچونی گفت: با توجه به افزایش نرخ برابری ریال، ارقامی که برخی از مربیان اعلام می کنند بسیار بالاست و هیچ یک از باشگاه های ایرانی از عهده آن بر نمی آیند. مصاحبه مقدماتی با استراماچونی انجام شد و به همین جا ختم شد. با اسکوچیچ هم صحبت کردیم و او هم اعداد بالایی داد. ما باید حواسمان به هوادارانی باشد که آنها را می پذیرند.

هوشنگ نصیرزاده درباره سرمربی بعدی تراکتورسازی گفت: اما نگاهی به یک سرمربی اروپایی داریم که به نیمکت نشینی تیم ملی اروپا عادت کرده است و در ویدیویی با او صحبت کردیم و برایش پیشنهاد فرستادیم و کارهای بیشتری برای او انجام دادیم و امیدواریم موفق شود. با سپردن مدیریت تیم تراکتورسازی به او.

وی در پایان پیشنهاد نام پتکوویچ به عنوان سرمربی سوئیس را تکذیب کرد و اعلام کرد که قرارداد سرمربی جدید یک فصل و نیم خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی