سخنان عجیب درویش: بانک ها مجوز تیمی ندارند!


سرویس خبر شماره: 2013260
21 آوریل 1403 در 01:53
510

0نقطه نظر

هیچکس 2.3 هزار میلیارد سکه برای خرید پرسپولیس نداشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آخرین مراحل اخذ مجوز حرفه ای را تشریح کرد.

سخنان عجیب درویش: بانک ها مجوز تیمی ندارند!

به گزارش “ورش سه”، رضا درویش در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر آخرین اقدامات با هدف حل مشکل مشارکت و اخذ مجوز حرفه ای برای پرسپولیس را تشریح کرد: آقای زارعی به درستی تاکید کرد که این موضوع در حوزه باشگاه، هیات مدیره، مدیرعامل و حتی وزارت ورزش نیست و باید در داخل دولت حل شود. شاید تصمیم گیران در این موضوع هنوز این نگرانی را احساس نکرده اند که ده روز از تصمیم پخش آگهی می گذرد و به همین دلیل وقت را تلف می کنیم. با این حال امیدواریم تا هفته آینده تصمیم لازم را بگیرند.

درویش درباره مشکل مجوز فعالیت بانک ها با وجود داشتن شرکت های تابعه گفت: هنوز چنین مجوزی صادر نشده است و انتظار می رود هیات ارز و اعتبار مجوز لازم را برای تیمداری بانک ها صادر کند.

او ادامه داد: ظاهرا بانک ها نمی توانند تیم داشته باشند اما طبق آخرین خبری که دارم فردا (امروز) جلسه ای در هیات ارز و اعتبار در نظر گرفته شده تا بانک ها مجوز لازم را بگیرند.

درویش همچنین گفت: باید از دست اندرکاران باشگاه و دست اندرکاران بحث پرداخت بدهی و وجوه مالی تشکر کنم که در تعطیلات تلاش کردند تا قبل از موعد مقرر پرونده های مالی را ببندیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: بارگذاری پرونده های حقوقی و مالی امروز به پایان رسید، البته تا پایان فروردین فرصت داشتیم و جا دارد از امیرعلی حسینی تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس مانند استقلال خریداری نشده است؟ بله، فکر می کنم 11 یا 14 آوریل بود که این اتفاق افتاد و هیچکس نیامد. رقم اعلام شده 2380 میلیارد تومان بود و چون تغییری نداشت هیچکس جلو نیامد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا مالکیت هر یک از این دو باشگاه مشخص شده است، آیا این موضوع حل می شود یا خیر؟ بله یکی از باشگاه ها می تواند متعلق به وزارت ورزش باشد. البته برای باشگاه استقلال این آپلودها همزمان انجام می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی