حمله خشن مدیرعامل پرسپولیس به پزشک تیم ملی!


سرویس خبر شماره: 2013263
21 آوریل 1403 در 02:05 ق.ظ.
2.8K |

3نقطه نظر

اظهارات آنها خام و نادرست بود.

رضا درویش با ادبیاتی تند به اظهارات تیم ملی در خصوص علیرضا بیرانوند پاسخ داد.

حمله خشن مدیرعامل پرسپولیس به پزشک تیم ملی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گذشت یک هفته از جنجال های ناشی از مصدومیت علیرضا بیرانوند، رضا درویش به صراحت در این باره صحبت کرد و خطاب به کادر پزشکی تیم ملی گفت.

درویش در این باره گفت: اولا هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس به تیم ملی لطمه نزده است. در ادامه مرتضی پورعلیگنجی در تیم ملی مصدوم شد و ملی پوشان غیبت او را احساس کردند. حتی برای باشگاه شدیدتر است. یاسین (سلمانی) را هم در مسابقات تیم ملی از دست دادیم.

او ادامه داد: هیچ باشگاهی به اندازه ما با تیم ملی همکاری نکرده است و مربی هم ندارد و این وظیفه باشگاه است. علیرضا بیرانوند دوم در فروردین ماه به مصاف ترکمنستان رفت و مصدوم شد. در 3 آوریل، او MRI گرفت و خودش توضیح داد، اما کادر پزشکی به این آسیب توجهی نکردند. ما نتایج MRI را در باشگاه داریم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره سفر به عشق آباد گفت: او را با تیم ملی بردند و خدا پدر آقای قلانوی را بیامرزد. 15 فروردین جلسه پزشکی در ترکمنستان برگزار شد و اعلام کردند که نمی توان از بیرانوند در هنگام مصدومیت استفاده کرد.

درویش افزود: جالب اینکه آنها با جسارت تمام برای چاپلوسی خود اطلاعیه ای منتشر کردند و نوشتند که این بازیکن در باشگاه مصدوم شده است. زمانی که بیرانوند به تیم باشگاهی بازگشت، با توجه به اینکه در حال خدمت به تیم ملی بود، چهار روز مرخصی گرفت و پس از ورود به باشگاه، دید که دستش درد می کند و ام آر آی انجام داد و دیدیم که تاندون دستش پاره شده بود

او به شدت عصبانی بود و ادامه داد: شما بیرانوند را گرفتید و تیم ما را مصدوم کردید. الان جوانی مثل امیررضا رفیعی داریم که ما را نگران نمی کند اما اگر تیمی دروازه بان ذخیره نداشته باشد چه می شود؟ آیا از شما خسارتی خواسته شد که با بی ادبی گفتید در باشگاه آسیب دیده است؟ آیا شما به آنها آسیب رساندید، آیا کسی اعتراض کرد؟ این حرف ها باعث دوگانگی می شود و معلوم است که افکار هرکس متفاوت است و می خواهند پتوی خود را از آب بیرون بکشند.

رضا درویش در پاسخ به این سوال که اگر مجروح شده چرا به ترکمنستان رفته است؟ گفت: باید از تیم ملی بپرسید که نمی دانم دکتر دارند یا نه؟ اگر دکتر ام آر آی را می دید باید به باشگاه اطلاع می داد و می گفت بازیکن شما چنین مشکلی دارد. سرمربی ما بر اساس نظر پزشک تیم وضعیت بازیکن را زیر نظر دارد، اما وقتی حتی به ما نمی گویند مصدومیت بازیکن چیست، چه کنیم؟ اگر بیرانوند سوم دستش را می زد حتما می رسید.

مجله اخبار فوتبال داخلی