منچستریونایتد 6 بازیکن در فهرست نهایی نقل و انتقالات تابستانی دارد

منچستریونایتد، غول لیگ برتری، شش هدف نقل و انتقالاتی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد. در لیست آنها سه بازیکن از لیگ برتر انگلیس و سه بازیکن دیگر از بوندسلیگا حضور دارند.

منچستریونایتد در این فصل در بهترین حالت خود نبوده است. آنها نتوانستند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند و از جام کارابائو در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند. آنها همچنین در سراسر لیگ برتر حضور داشته اند و در 33 بازی تاکنون 12 شکست را متحمل شده اند. یونایتد با 53 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. آنها در حال حاضر 13 امتیاز کمتر از استون ویلا در رده چهارم قرار دارند. آنها می توانند با قهرمانی در جام حذفی از یک فصل بدون جام جلوگیری کنند، اما شکست دادن منچسترسیتی در فینال مطمئناً پیاده روی در پارک نخواهد بود.

شش بازیکن جوان در لیست خرید تابستانی منچستریونایتد

منچستریونایتد برای اینکه فصل آینده چالشی قوی تر داشته باشد، به دنبال جذب چهره های تازه است. طبق گزارش The Mirror، باشگاه در آستانه نقل و انتقالات تابستانی شش بازیکن جوان را زیر نظر دارد.

از لیگ برتر، آنها جاراد برانتویت، مدافع میانی 21 ساله اورتون، و ولورهمپتون واندررز، پدرو نتو وینگر 24 ساله و ژائو گومز هافبک میانی 23 ساله را دوست دارند. شیاطین سرخ همچنین تعدادی از بازیکنان بوندسلیگا را در لیست نهایی قرار داده اند. بایرلورکوزن قهرمان می تواند پیشنهادهایی را برای دفاع کناری 23 ساله جرمی فریمپونگ و مدافع میانی 25 ساله ادموند تاپسوبا جلب کند. دانیل مالن، مهاجم 25 ساله بوروسیا دورتموند در فهرست نهایی یونایتد قرار دارد.

منچستریونایتد باید همه چیز را تغییر دهد و تعجب آور نخواهد بود اگر INEOS و سر جیم رتکلیف یک استراتژی تهاجمی برای جذب نیرو اتخاذ کنند. با این حال، تیک زدن از لیست ساده تر از انجام دادن است. اورتون می تواند برانتویت را بفروشد تا خود را در سمت راست بازی جوانمردانه مالی (FFP) نگه دارد، اما بعید است که خریدی مقرون به صرفه برای یونایتد باشد. همین امر در مورد نتو و گومز زوج ولوز نیز صدق می کند. تیم برای این دو نفر ارزش زیادی قائل است و آنها را به قیمت ارزان رها نمی کند. نتو، به ویژه، می تواند خرید سختی باشد، زیرا ارزش او ممکن است در میان علاقه سایر باشگاه های اروپایی متورم شود.

در همین حال، فریمپونگ و تاپسوبا، دو تیم بایرلورکوزن، می توانند حداقل تا زمانی که ژابی آلونسو باقی بماند، در آلمان بمانند. مالن دورتموند می تواند قابل دستیابی باشد. اما او ممکن است نسبت به گزینه هایی که یونایتد در حال حاضر دارد پیشرفتی نداشته باشد.

https://sportslens.com/news/manchester-united-have-6-transfer-targets/ منبع: