صمیمیت واقعی قبل از هیاهو!


سرویس خبر شماره: 2017037
6 مه 1403 در 3:47 ب.ظ.
4.3K |

4نقطه نظر

حدادیان و نساجی در بیم و امید

نساجی مازندران از نظر ساختار تیمی و سخت افزاری یکی از بهترین تیم های لیگ است.

صمیمیت واقعی قبل از هیاهو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی مازندران در این فصل فوتبال فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است. شمالی ها فصل را به امید یک اتفاق در لیگ و آسیا شروع کردند و هیئت مدیره باشگاه در انتخاب مدیرعامل و سرمربی نقش اول را ایفا کرد اما با گذشت زمان با گذشت فصل با وجود برنامه ریزی خوب نتوانستند به نتیجه برسند. تا تغییر سرمربی و اضافه شدن چند بازیکن. در طول نیم فصل، او به آرامی روند آنها را تغییر داد و بهبود بخشید. این در حالی است که نساجی در سال های اخیر از نظر مالی و اداری بهتر از گذشته عمل کرده است.

تیمی که زمین تمرینی نداشت و حتی برای تامین آب معدنی با مشکلات زیادی مواجه بود، حالا بدون دغدغه تمرین می کند و بهترین امکانات را در اختیار دارد. ببرهای مازندران در شرایطی که تیم های بزرگی درگیر کسب مجوز حرفه ای بودند، به راحتی مجوز حرفه ای خود را کسب کردند و در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کردند. آن زمان بود که تیم های بزرگ ایرانی نتوانستند این مجوز را بگیرند.

2014823

در ابتدای فصل، تغییرات مدیریتی در نساجی با روی کار آمدن درودگر به عنوان مدیرعامل آغاز شد، اما با پیشروی فصل و پیشرفت مسابقات قهرمانی آسیا، نتایج نساجی ضعیف شد تا اینکه در پایان بازی مقابل الهلال قرار گرفتند بدترین وضعیت سال های اخیر در این مرحله رضا حدادیان مالک نساجی شخصا وارد عمل شد و تغییراتی را در مدیریت و کادر فنی اعمال کرد. حمیدرضا بایندریان فرد مورد اعتماد خود را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد و کمی بعد ساکت الهامی به عنوان سرمربی به این تیم پیوست تا شرایط بحرانی را کنترل کند.

این تغییرات ابتدا شرایط درون تیم را تثبیت کرد و سپس آرام آرام به روند مثبتی در امتیازات رسید تا امید به آینده نساجی حفظ شود. از یک سو تیم های پایه نساجی با امکانات مناسب در رده های مختلف تشکیل شد و در لیگ های استانی و کشوری عملکرد خوبی داشتند، تیم فوتبال بانوان نساجی تشکیل شد و از سوی دیگر با تصمیم مالک مسابقات انجام شد. رایگان تا اهالی قائم شهر از حضور حداکثری هواداران بهره مند شوند.

2014824

ضمن اینکه در این سال ها بدهی های نساجی به طور کامل پرداخت شد و او همیشه یکی از تیم های پروژه دار و بدون گلایه از نظر پرداخت و شرایط اردو بود. رضا حدادیان مالک باشگاه و شرکت هواپیمایی نساجی وارش بار دیگر ثبات را به این تیم القا کرده است. ببرهای مازندران از نظر امکانات مادی نه دست کمی از تیم های بزرگ دارند و نه حتی برتری دارند. اردوهای خارجی در ایام پیش فصل و تعطیلات و دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های خارجی در برنامه مستمر نساسی در این سال ها قرار گرفته است.

پرداخت بازیکن نساجی بیش از 60 درصد است و پاداش های خوبی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شده است. این یکی از دلایلی است که علیرغم همه اتفاقاتی که در سال های اخیر رخ داده، نساجی به خاطر سیستم مالکیت و رضا حدادیان در سطح اول فوتبال باقی مانده است. با این حال او با نساجی و فوتبال مازندران طرف است وگرنه چه کسی حاضر است بین اضافه کردن هواپیما به ناوگان هوایی این شرکت و هزینه های غیرقابل برگشت برای فوتبال ایران، دومی را انتخاب کند؟ حدادیان برای فصل آینده برنامه های ویژه ای دارد و باید منتظر ماند و دید که این اتفاقات چگونه رقم می خورد.

مجله اخبار فوتبال داخلی