رنجرز: نباید به کشتی مدال‌آور المپیک فشاری وارد شود


سرویس خبر شماره: 2017033
6 مه 1403 ساعت 3:30 ب.ظ.
2.5 هزار |

0نقطه نظر

کسب مدال طلا نتیجه خوبی است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: نباید در المپیک به کشتی گیرانی که توقع زیادی دارند فشار روحی وارد کنیم.

رنجرز: نباید به کشتی مدال‌آور المپیک فشاری وارد شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از ایسنا، حسن رنگرز در حاشیه رقابت های کشتی جام تختی اهواز درباره تکمیل سهمیه های کشتی ایران در المپیک پاریس اظهار کرد: خوشحالم که این مبارزه با شایستگی بر دیگری پیروز شد. شش سهمیه المپیک او با انسجام تیمی و بدون دغدغه توانست مسیر سخت و دشوار آماده سازی را پشت سر بگذارد. البته حرف های چند ماه پیش را تکرار می کنم. از ابتدا اولویت و هدف ما فقط کسب شش سهمیه نبوده است. حتی اگر با 100 ورزشکار به المپیک بروید به تعداد و کمیت امتیاز زیادی نمی دهند و کیفیت نتایج و به خصوص رنگ مدال ها جلوه خاصی دارد. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره رقابت کشتی گیران اوزان 60 و 67 کیلوگرم برای المپیک پاریس گفت: چرخه انتخابی تیم ملی کاملا مشخص است. در اوزان 60 و 67 کیلوگرم دوره های ارزیابی فنی کشتی گیران تعریف شد و مقرر شد چهار کشتی گیر در مسابقات رده بندی مجارستان در دسته های 60 و 67 کیلوگرم شرکت کنند تا فینال ارزیابی برای حضور در المپیک انجام شود. بازی ها.

رنجرز درباره رقابت حساس سعید اسماعیلی و محمدرضا گرا در وزن 67 کیلوگرم برای نایب قهرمانی تیم ملی در المپیک گفت: قطعا رقابت بسیار حساس خواهد بود. در چرخه انتخابی تیم ملی دو ارزیابی تعریف کرده ایم. بخشی از ارزیابی ها و نه تنها در مورد این دو وزن، ارزیابی های داخلی است که شامل مسابقات قهرمانی کشور می شود. فقط قهرمانی در مسابقات ملی به معنای پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست. یک کشتی گیر هم باید نشان دهد که می تواند در مسابقات بین المللی افتخار کسب کند. بنابراین ارزیابی های داخلی و عمومی مکمل یکدیگر هستند.

وی در خصوص اظهارات علیرضا دبیر مبنی بر اینکه توقعات از کشتی در المپیک نباید زیاد باشد، خاطرنشان کرد: به استثنای مسابقات لندن 2012، اگر مقایسه مقایسه ای داشته باشیم، کاروان کشتی ایران با مدال طلا حق خود را پرداخت کرد. اگر بنا به دلایلی بخواهیم فراتر از فضای معمولی کشتی به کشتی فشار بیاوریم و بار اضافی بر دوش کشتی گیران بیاوریم، نه تنها کمکی نمی کند، بلکه مانعی نیز خواهد شد.

رنجرز گفت: نظر وزیر را صد در صد صحیح می دانم. انتظار کشتی گیران ما باید مدال طلا باشد. این بدان معنا نیست که قهرمانان ایرانی آرزوی مدال های بیشتری ندارند، بلکه چیزی که باید طلب شود کسب مدال طلاست.

رنجرز در خصوص انتخاب امین میرزازاده به عنوان بهترین ورزشکار سال ایران گفت: از دوستانم تشکر می کنم چون برنامه خوبی تدارک دیده اند. فدراسیون کشتی نیز به دلیل عملکرد در زمینه مدال آوری و سازندگی به عنوان برترین فدراسیون شناخته شد. انتظار دیگری از امین میرزازاده وجود نداشت. امین میرزازاده ورزشکار ملی دو مدال طلای آسیا، یک مدال طلای بازی‌های آسیایی و یک مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان کسب کرد. او قطعاً یک مدال بزرگ المپیک را از فهرست دستاوردهایش غافل است که قطعاً به دست خواهد آمد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان درباره سطح کیفی جام تختی گفت: یکی از مسابقات دیرینه ما جام تختی است و باید تلاشمان این باشد که آن را در بهترین سطح قرار دهیم. امسال این مسابقات تحت تاثیر مسابقات کسب سهمیه قرار گرفته است و مسابقات زیادی در دنیا با کیفیتی مشابه مسابقات جام تختی برگزار می شود. این رویداد برای ما حوزه جدیدی است. آنچه را که در اختیار داریم برای چهار وزن غیر المپیکی ارزیابی فنی می کنیم و بهترین بازیکنان این رقابت ها را برای تیم ملی امید انتخاب می کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی