فینال زنان اروپا – انگلیس کابوس یورو را نمی خواهد!

جالب اینجاست که تیم ملی مردان انگلیس در فینال یورو این عنوان را به ایتالیا سپرد، اما تیم زنان می خواهد بلندتر از این حرف ها باشد!



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی مشهور هلندی تیم ملی فوتبال بانوان انگلیس امیدوار است بتواند برای دومین بار در این رقابت ها جشن قهرمانی بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1835673
06 اوت 1401 در 03:20 ب.ظ
346

0نقطه نظر

آیا این هلندی جام را در ومبلی خواهد داشت؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جام ملت های زنان اروپا 2022 به مرحله نهایی رسید که تیم های ملی بانوان انگلیس و آلمان توانستند به دیدار فینال راه یابند و در یک دیدار کلاسیک یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه ومبلی لندن، این دو نفر تیم ها به مصاف یکدیگر می روند تا عنوان قهرمانی یورو 2022 مشخص شود.

ویگمن علاوه بر قهرمانی در یورو 2017، نایب قهرمان جام جهانی زنان در سال 2019 نیز با تیم ملی هلند شد و در آخرین بازی از آمریکا شکست خورد تا رکوردی پرافتخار برای خود در صحنه ملی ثبت کند و حالا این فرصت را دارد. روز یکشنبه با میزبانی مراسم قهرمانی در ورزشگاه ومبلی، یک جام دیگر به تعداد خود اضافه کرد.

تیم ملی فوتبال زنان انگلیس در 9 رقابت از 13 رقابت‌های فوتبال زنان اروپا حضور داشته است، اما بهترین دستاورد آنها حضور در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بوده است که در سال‌های 1995 و 2017 برگزار شد، اما حالا زنان فوتبال انگلیس این فرصت را خواهند داشت تا در خانه بازی کنند و تماشاگران در برابر اینسایدر اولین قهرمانی خود را در تاریخ یورو جشن خواهند گرفت.

تیم ملی فوتبال زنان هلند قهرمان آخرین رقابت های ملی فوتبال اروپا در سال 2017 است. در دور کنونی این رقابت ها، هلندی ها از مرحله یک هشتم نهایی خارج شدند و در وقت های اضافه مغلوب فرانسه شدند تا نتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند، اما سرمربی سابق این تیم در مسیر کسب دو قهرمانی است.

سارینا ویگمن سرمربی سابق تیم ملی هلند پس از گذراندن 5 سال رویا در لاله های نارنجی از سپتامبر سال گذشته سکان هدایت انگلیس را پذیرفت و اکنون در کمتر از یک سال تیمش را در آستانه یورو قرار داد. قهرمانی 2022; ویگمن پس از قهرمانی در یورو 2017 با تیم ملی هلند، اکنون در آستانه قهرمانی دوگانه قرار دارد.