ما به دنبال یک آپارتمان برای لیونل مسی در مادرید هستیم!


سرویس خبر شماره: 1896174
26 مارس 1401 @ 10:49 ق.ظ |
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شوخی خنده دار دیپل با فوق ستاره آرژانتینی

این بازیکن 28 ساله اعتراف کرد که “دوست دارم دوران حرفه ای خوبی در اتلتیکو مادرید داشته باشم و قهرمان لیگ را شروع کنم” و به هواداران اتلتیکو مادرید قول داد که “بهترین نسخه دی پل هنوز در راه است.”

رودریگو دپل در مورد بازی در کنار لیونل مسی گفت: “کاری که لئو مسی انجام می دهد جادو است. شما تعجب می کنید که او چه می کند و نمی توانید آن را درک کنید. او چیز دیگری است. وقتی فکر می کنید او شما را دارد “او نمی بیند. شما را در مقابل دروازه‌بان تنها می‌گذارد، وقتی فکر می‌کنید او خسته است، مایل بیشتر می‌رود. هرگز از شگفت‌زده کردنت باز نمی‌ماند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رودریگو دی پل، هافبک اتلتیکو مادرید که با آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد، در مصاحبه با مانو کارنو درباره موضوعات مختلفی از جمله لیونل مسی صحبت کرد.

دی پل همچنین درباره احتمال حضور دیگو سیمئونه روی نیمکت تیم ملی آرژانتین گفت: “این به او بستگی دارد. درست است که اینجا (اتلتیکو مادرید) خانه او است و او اینجا همه چیز دارد. عشق، احترام به مردم. اما من همچنین معتقدم که “او معتقد است که می تواند کشورش را اداره کند. من با او در مورد نحوه گوش دادن به سرود در زمین صحبت کردم. به دلیل زمانی که او در اختیار دارد، فکر می کنم هر زمان که بخواهد این فرصت را خواهد داشت. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

دپل سپس به شوخی گفت که امیدوار است مسی به اتلتیکو مادرید برود: “اجازه دهید مسی به اینجا بیاید. ما به آنجلیتو (کره) می گوییم شماره 10 را به او بدهد. ما برای او آپارتمانی در مرکز مادرید پیدا خواهیم کرد.”

رودریگو دپائول ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید توصیف جالبی از بازی در کنار لیونل مسی دارد.

ما به دنبال یک آپارتمان برای لیونل مسی در مادرید هستیم!