من درگیر ماجرای مجیدی و سعادتمند نبودم


سرویس خبر شماره: 2017026
6 مه 1403 در 2:31 ب.ظ.
3.4K |

3نقطه نظر

من پاس می دادم و فرهاد گل می زد

خسرو حیدری رابطه خود با فرهاد مجیدی را فاش کرد.

من درگیر ماجرای مجیدی و سعادتمند نبودم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خسرو حیدری از زمان حضور خود در کنار فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت، گفت و معتقد است که با فرهاد مجیدی و مشکلاتش با مدیرعامل در این نمایشگاه ارتباط نزدیک دارد. زمان. استقلال داخل گود. او نبود و در نقل و انتقالات به باشگاه استقلال کمک کرد.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خود با فرهاد مجیدی خبر داد و گفت: من در همان زمان که در استقلال بودیم با فرهاد هم اتاق بودم، پاس می دادم و فرهاد گل می زد، رفاقتی که در زمین داشتیم هم به ما کمک کرد و این هماهنگی برای ما ایجاد شد.

وی در ادامه افزود: زمانی که شفر از استقلال رفت فرهاد به استقلال آمد و من هم زمان با فرهاد مجیدی برای استقلال کامل از استقلال خداحافظی کردم.

حیدری در پاسخ به اینکه یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال در جریان مسائل سعادتمند و مجیدی بود، گفت: من هم در آن زمان به استقلال کمک می کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و دوره های مربیگری را می گذراندم، کمی فاصله بود، اما همچنان در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش مداخله کردم و واریا بود که می خواستم در استقلال باشم. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و بتواند تیم را بسازد.

او درباره اینکه آیا رابطه او با سعادتمند باعث سردرگمی فرهاد شده است یا نه؟ نه، من اصلاً در جریان نبودم، شخصاً به کسی کمک نکردم و تنها هدفم کمک به استقلال بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی