موضع سرسخت پوچتینو در مورد ضربات پنالتی تازه‌کننده است – صحبت با چلسی

ناراحت کننده ترین چیز در مورد پنالتی شب گذشته مقابل اورتون این بود که این سومین باری بود که شاهد چنین اتفاقاتی در این فصل بودیم و همیشه از بازیکنان جوان هم نبود.

رحیم استرلینگ چندین بار درگیر چنین اتفاقاتی بوده و سعی کرده توپ را از کول پالمر بگیرد. بعد دیشب نوبت نونی مادوکه و نیکلاس جکسون بود.

همانطور که در بررسی مسابقه دیشب خود گفتم و نیازی نیست دوباره به جزئیات آن برگردم، از دیدن این بازی عصبانی و واقعاً منزجر شدم. من نمی‌توانستم چیزی را که می‌دیدم کاملاً باور کنم و از این که کمی توجه را از نتیجه و عملکرد مؤکد چلسی دور کرد و اورتون را 6-0 کرد، اذیت شدم!

همه ما خیلی به این نتیجه نیاز داشتیم و می دانم که هنوز هم از آن لذت بردیم و جشن گرفتیم، اما این حادثه بر سر ما موج می زد و این برای دست اندرکاران قابل قبول نیست.

من بارها اشاره کرده ام که مائوریسیو پوچتینو باید لیست مشخصی از پنالتی کاران را انتخاب کند و تا زمانی که بازیکنان به آن احترام بگذارند و آن را درک کنند، چنین اتفاقاتی هرگز دیده نمی شود. پنالتی زن کول پالمر است و بس.

همین چند هفته پیش بود که پوچتینو به رسانه ها توضیح می داد که انتخاب او برای پنالتی گیر این بود که به هرکسی که به اندازه کافی اعتماد به نفس دارد اجازه دهد تا در لحظه بالا بیاید و آن را انجام دهد. این دستور آشفتگی و فاجعه بود. اما من حتی بیشتر متحیر شدم که او در واقع اعتراف کرد که دارد و به بازیکنان گفته بود که پالمر پنالتی‌کننده است. بنابراین اگر او این موضوع را اعلام کرد، این موضوع برای جکسون و مادوکه حتی بدتر به نظر می رسد و واقعاً نویدبخش نیست.

پوچتینو بعد از بازی خوشحال نبود و واقعاً باید به خاطر واکنشش و حرف هایی که بعد از بازی گفت، به او احترام بگذاریم. دیدن ناراحتی او و القای نظم و انضباط فوری برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، شاداب بود.

او پس از بازی گفت:

من می خواهم به شما بگویم تا روشن شود. بازیکنان می دانند، کارکنان می دانند، باشگاه می دانند که پنالتی زن کول پالمر است. تمام اتفاقات بعد از آن مایه شرمساری است. من خیلی ناراحتم از این وضعیت

ما در رختکن درباره تصویری که می فرستیم صحبت می کردیم، زیرا دوشنبه شب فوتبال است – هر کشوری که بازی را تماشا می کند و ما نمی توانیم این نوع تصویر را ارسال کنیم. شرم آور است. من می خواهم از مردم و هوادارانمان عذرخواهی کنم زیرا این غیرقابل قبول است.

انضباط مهمترین چیز برای تیم است. این یک کیفیت ورزش است. البته بازیکنان باید نشان دهند که تشنه گل زدن هستند و همه چیز به جز این نوع شرایط، ما تصمیم می گیریم اگر این اتفاق بیفتد، ما خیلی خوب صحبت کردیم زیرا باید شرایط را روشن کنیم. .

اما من دوباره این نوع رفتار را نمی پذیرم. اگر چنین چیزی دوباره تکرار شود، بسیار قوی خواهم بود. من به آنها می گفتم و قول می دهم دیگر این اتفاق نیفتد. زمانی که شما یک تیم جوان دارید باید یاد بگیریم که گاهی اوقات اهداف شخصی در مقابل گروه قرار می گیرد.

«وقتی از من می‌پرسید که چرا ثابت نیستیم، چرا گاهی اوقات اجرا نمی‌کنیم، و بعد افت می‌کنیم، به خاطر استانداردهاست. تیم جوان باید هدف باشگاه را کاملاً روشن داشته باشد. اما در عین حال آنها نیاز به عملکرد برای تیم دارند. آنها باید خیلی سریع یاد بگیرند زیرا ما در چلسی هستیم و تقاضا زیاد است.

«این در مورد مجازات نیست. این در حال یادگیری است. آنها پسرهای جوانی هستند، اینگونه رفتار می کنند. فکر می کنم واکنش (کانر) گالاگر مانند یک کاپیتان بسیار خوب بود. من فکر می کنم ما نمی توانیم این نوع رفتار را نشان دهیم. این یک مجازات برای همه است زیرا همه آنها می دانند که اگر پالمر در زمین باشد، او از روزی که شروع به بازی کرده است، بازیکنی است که بازی می کند.

ما باید به یاد داشته باشیم که چه زمانی شرایط بسیار سختی بود. برنلی را یادت هست؟ پنالتی – هیچ کس نمی خواست آن را بگیرد اما او توپ را گرفت و از آنجا شخصیت خود را نشان داد.

“ببین، این اتفاق افتاد. داشتیم حرف میزدیم من می توانم همه چیزهایی را که در آنجا صحبت می کردیم توضیح دهم. این مایه شرمساری است. فقط می توانم عذرخواهی کنم و بگویم که این اتفاق نمی افتد. اگر آنها مانند یک بچه رفتار کنند، اینجا غیرممکن است.

بعد از بازی باورنکردنی ای که از ابتدا انجام می دادیم، امروز در مورد آن صحبت کنیم، شرم آور است و این یک چیز غیرقابل قبول است. ما سزاوار صحبت در مورد آن نیستیم. من از هواداران و مردم عذرخواهی می کنم زیرا این رفتار ماست. این بخشی از فرآیند است.

تیم ساختن آسان نیست. کار آسانی نیست. به همین دلیل است که باید یاد بگیریم و در تصمیم گیری خود قوی باشیم. وقتی به شما گفتم که ما تمام اطلاعاتی را داریم که باید برای فصل آینده بگیریم و تصمیم بگیریم، این همان چیزی است که باید به آن توجه کنیم.

“من فکر می کنم همه ما قبول داریم که این نوع رفتار نمی تواند دوباره تکرار شود و آنها اشتباه می کنند.

آنها بازیکنان باتجربه ای نیستند که واقعا بدانند دارند چه می کنند. آنها جوان هستند، بچه هستند و برای یادگیری باید موقعیت هایی را تجربه کنند.

«مثل اینکه در یک مدرسه هستیم. اکنون باید نشان دهند که اشتباه می کنند و اکنون باید یاد بگیرند. اگر یاد نگیرند، بله، پس از آن تصمیماتی خواهیم گرفت. اما اکنون در شرف یادگیری است، استفاده از این نوع تجربه برای ادامه دادن و ادامه دادن است.»

من از این واکنش‌ها خیلی خوشحالم و این دقیقاً همان چیزی است که می‌گفتم باید می‌گفت، اگر اینگونه واکنش نمی‌داد و به جای آن سعی می‌کرد آن را زیر فرش بکشد. من فکر می‌کنم که او به خوبی از عهده این موضوع برآمده است و به این دلیل به او احترام زیادی می‌گذارم. نیازی به نظم و انضباط اضافی نیست، موافقم، اما او به صراحت گفته است که این اتفاق نمی تواند و دیگر تکرار نخواهد شد.

با این حال، من معتقدم، اگر او در وهله اول این موضع را با انتخاب و روشن ساختن این موضوع اتخاذ می کرد که یک پنالتی گیر تعیین شده دارد، که او این کار را نکرد زیرا قبلاً آن را اعتراف کرده بود، ما حتی این گفتگو را انجام نمی دادیم. این مقاله حتی نوشته نمی شود!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/pochettinos-tough-stance-on-penalty-incident-refreshing-to-see/ منبع: