مدت زمان اخراج کانر بردلی پس از اسکن مصدومیت مچ پا مشخص شد – باشگاه لیورپول

کانر بردلی روز یکشنبه به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مجبور به دریافت کمک در خارج از زمین شد و او به مدت سه هفته در کنار زمین است – یعنی فصل او زودتر از موعد تمام نشده است.

این بازیکن 20 ساله تنها لحظاتی پس از شروع مجدد نیمه دوم مجبور به ترک زمین شد و در یک تکل به خودش آسیب رساند که باعث بدبختی بیشتر بعد از ظهر لیورپول شد.

کلوپ فاش کرد که به نظر می رسید مشکل مچ پای بردلی بلافاصله پس از آن “به سرعت حل شد”، زیرا در ابتدا خیلی امیدوارکننده به نظر نمی رسید.

و اکنون اسکای اسپورت گزارش می دهد که این مدافع پس از انجام اسکن روی مچ پایش که نشان می دهد مشکل به همان اندازه که تصور می شد بد نیست، “تا سه هفته” از میادین دور خواهد بود.

با نزدیک‌تر شدن فصل به پرده نهایی، بازگشت تاتنهام در عرض سه هفته تقریباً زمانی است که تاتنهام در تاریخ 5 می از آنفیلد دیدار می‌کند.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در آن مرحله، تنها دو بازی دیگر در لیگ باقی خواهد ماند (استون ویلا و وولوز)، و یک چرخش قابل توجه در آتالانتا برای اضافه کردن بیشتر به برنامه باید اتفاق بیفتد.

این یک ضربه ناگوار برای بردلی است که اکنون به جوئل ماتیپ (ACL)، تیاگو (همسترینگ) و بن دواک (MCL) در لیست غایبان پیوسته است.

خوشبختانه، مصدومیت او در زمانی رخ می دهد که کلوپ از تعدادی از بازیکنان کلیدی به ترکیب خود استقبال کرده است، از جمله ترنت الکساندر-آرنولد که بیش از آنچه در نظر داشت مقابل پالاس بازی می کرد.

میل این بود که نایب کاپیتان را به بازی بازگردانیم و باید در آتالانتا تصمیم مهمی اتخاذ شود که آیا الکساندر-آرنولد شروع می کند یا جو گومز.

بردلی تا به امروز 22 بار در فصل شکست خود به میدان رفته است که یک گل زده و 6 پاس گل داده است.

ما انتظار داریم که وقتی کلوپ عصر چهارشنبه در مقابل رسانه ها در ایتلای قرار می گیرد، بیشتر از او بشنویم.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/conor-bradley-layoff-length-revealed-after-scan-on-ankle-injury/ منبع: