چهار سرباز سابق در برابر روزهای زیبای مورایس

در بازی فردای گل گهر با توجه به تغییرات مستمر امیر قلانوی در ترکیب تیمش، هر چهار بازیکن می توانند از ابتدا وارد زمین شوند و یا هر چهار بازیکن روی نیمکت بنشینند تا تعویض های طلایی امیر قلانوی انجام شود. برای تغییر روند بازی

1797040



مجله اخبار فوتبال داخلی

از سوی دیگر تنها چند روز از جدایی محمدرضا حسینی پس از سه سال و نیم حضور در اردوی سپاهان می گذرد و با توجه به اینکه امیر قلانوی این وینگر را یک روز پس از عقد قرارداد برای همیشه به دربی کرمان آورد. پیش‌بینی می‌شود مقابل تیم سابقش برای دومین بار از ابتدا به او فرصت داد تا ثابت کند حضورش روی نیمکت در هفته‌های اخیر در اصفهان عادلانه نبوده است.
همچنین از بازیکنان سابق سپاهان حاضر در اردوی گل گهر باید به شایان مصلح اشاره کرد که به احتمال زیاد از ابتدا در ترکیب تیمش بازی خواهد کرد و در نهایت استانلی کی روش دیگر بازیکن سابق سپاهان است که در پایان از لیگ بیست و یکم و پس از سه فصل حضور در اردوی طلایی پوشان از این تیم جدا شد و پس از چند ماه چالش جدیدی را زیر نظر امیر قلعه نویی این بار در سیرجان آغاز کرد.

1797038

چهار بازیکن گل گهر سیرجان این روزها خاطرات خوبی از حضور در اصفهان دارند.

چهار سرباز سابق در برابر روزهای زیبای مورایس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از بین بازیکنان گل گهر که روز بعد با تصمیم امیر قلانوی به مصاف سپاهان می روند، آرمین سهرابیان، استانلی کی روش، شایان مصلح و محمدرضا حسینی سابقه عضویت در اردوی طلای پوشان اصفهانی را دارند و در در این بین چند سالی است که از جدایی سهرابیان مدافع میانی می گذرد آن روزهای گل گهر که متأسفانه باشگاه مادرش را ترک کرد، اما این بازیکن که بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داد، در شرایط بسیار خوبی برای رویارویی قرار دارد. تیم سابقش با گلزنی در دربی کرمان. .

1797041


سرویس خبر شماره: 1867892
11 فوریه 1401 @ 19:49 |
23.4K |

7نقطه نظر

انگیزه هایی که از بین نمی روند؛