کنعان و ثبات در دفاع تیم ملی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1816871 |
06 فروردين 1401 ساعت 21:00 |
7,229 امتیاز خبر|

8نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایران با چشیدن طعم شکست پس از مدت ها در مشهد خود را برای بازی فینال مقابل لبنان آماده می کند. تیم ملی آگاهانه در تلاش است تا ساختار دفاعی خود را در این بازی خانگی تثبیت کند و مرحله مقدماتی را با پیروزی به پایان برساند. ایران همچنین امیدوار است که کره جنوبی به اوج بازگردد.

محمدحسین کنعانی زادگان اکنون جزء جدایی ناپذیر خط دفاعی تیم ملی است.

این مدافع که یک مدافع کناری به حساب می آید، حالا در تیم ملی به ثبات خوبی دست یافته و جزو مسافران احتمالی جام جهانی قطر است. اگر کنعانی زادگان قدر جایگاه ثابت خود را در تیم ملی بداند در شرایطی می تواند مدافع اصلی تیم ایران باشد که عارف غلامی، مرتضی پورعلی، گنجی و مجید حسینی به پست بازیکن رسیده اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کنعان با وجود باخت تیم ایران مقابل کره جنوبی عملکرد خوبی داشت و آمار او قابل توجه بود. او که به دو بازی اخیر بازنگری در حکم انضباطی رسیده است، حالا خود را برای بازی مقابل لبنان در ورزشگاه امام رضا مشهد آماده می کند.

حسین کنعانی در مسیر صعود به جام جهانی قطر با دراگان اسکوچیچ، بخشی جدایی ناپذیر از خط دفاعی تیم ملی بوده است. کنعانی ها که در این مسیر پیشرفت زیادی کرده اند، همچنان گزینه اصلی دفاع تیم ملی هستند.