اولین گل قرن استقلال به یاد یزدانی و مرادمند

یزدانی و مرادمند پس از ماه ها اختلاف بین باشگاه استقلال و سازمان نظام وظیفه به خدمت سربازی فراخوانده شدند و این دو برای خدمت به ملوان پیوستند اما هرگز برای این تیم بازی نکردند. جواب آزمون دکتری اش تا در صورت قبولی در دانشگاه معافیت تحصیلی بگیرد و به استقلال برگردد.

دانشگر سپس گل را به سمت دوربین ها برگرداند و اعداد 4 و 3 را نشان داد. این اعداد در واقع شماره پیراهن سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع استقلالی هاست که اسفندماه سال گذشته از این تیم جدا شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو بازی ابتدایی استقلال در سال جدید بدون گل به پایان رسید. آبی‌ها ابتدا تقریباً 50 دقیقه با هم تیمی کمتری مقابل پیکان به تساوی 0-0 دست یافتند، سپس در جام حذفی پس از 120 دقیقه تلاش نساجی و تساوی 0-0 در ضربات پنالتی به گل رسیدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به هر حال دانشگر زمانی که این دو بازیکن در خدمت سربازی بودند، یکی از افرادی بود که همیشه با استوری های خود از یزدانی و مرادمند حمایت می کرد و این بازیکن نیز دیروز اولین گل استقلال را در نمایش شماره های 4 و 3 به نمایش گذاشت و قرن جدید را به این بازی اختصاص داد. این دو هم تیمی سابق

سرانجام محمد دانشگر روز گذشته پس از 225 گل متوالی بدون گل خورده موفق شد خیلی زود دروازه سپاهان را باز کند. مهاجم آبی ها روی پاس خوب جعفر سلمانی و پرواز طولانی، بالاتر از دو مدافع سپاهان قرار گرفت و با یک ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه رشید مظاهری فرستاد و اولین گل بازی را به ثمر رساند.

پس از آن با توجه به حضور فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، بازی های لیگ برتر 21 روز به تاخیر افتاد که گل اول استقلال را در سال جدید و قرن جدید به تاخیر انداخت. به بار نشستن ثمر دادن به ثمر رسیدن.


سرویس خبر شماره: 1822778 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 11:05 |
1,275 |

0نظرات

دانشگر جایگزین رفقا شد

به این ترتیب اولین گل استقلال در قرن جدید با نام محمد دانشگر به ثبت رسید که البته بعد از شادی خاص و بی نظیری که همیشه بعد از گل هایش نشان می دهد، یادی از دو همبازی سابقش کرد.

محمد دانشگر پس از باز شدن دروازه سپاهان شماره پیراهن دو هم تیمی سابق خود را نشان داد.