خط و لوگوی بازیکن معروف ملاثانی برای سپاهان


سرویس خبر شماره: 2017138
7 اردیبهشت 1403 ساعت 11:16 ق.ظ |
6.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

فکر می کنیم سازنده ترین تیم ایران را شکست دهیم

وحید نامداری کاپیتان سابق تیم ملی امید که پیش از این با تیم فوتبال خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافته بود در جمع بازیکنان ملاثانی استقلال به میدان می رود.

خط و لوگوی بازیکن معروف ملاثانی برای سپاهان

به گزارش “ورش سه”، این بازیکن جوان که تیمش امروز به مصاف سپاهان می رود، درباره این دیدار گفت: فصل سختی را پشت سر می گذاریم. اولین سالی است که در لیگ دسته اول شرکت می کنم و شرایط مادی با تیم های لیگ برتری متفاوت است. سال ها در آکادمی و تیم بزرگسالان فولاد خوزستان بودم. ، و با امکاناتی که داشتیم تمرینات حرفه ای انجام می دادم اما امکانات اولیه آموزشی را نداریم. البته فوتبال همین است و این اتفاقات برای همه بازیکنان می افتد، حتی در تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان اینقدر بی پولی و سختی نداشتم اما برای آینده ام کار می کنم و قصد دارم به لیگ برتر برگردم. فصل بعد، من در حال حاضر 23 ساله هستم و امسال اولین سال تحصیلی ام است، به آینده امیدوار هستم.

2014999

بازیکن سابق تیم امید درباره دیدار مقابل سپاهان گفت: بالاخره سپاهان پربازده ترین تیم ایران است و بازی مقابل این تیم سخت است. آنها یک مربی خارجی باکیفیت دارند که تک تک بازیکنان تیم را زیر نظر دارد و نمونه بارز آن جذب عیسی مرادی از لیگ یک بود. واضح است که در این دیدار بزرگ به دوندگی زیادی نیاز داریم و برای مهار ستاره های سپاهان باید دوندگی بیشتری نسبت به تیم مقابل داشته باشیم. در کنار مشکلات مالی، بچه های ماهم از نظر روحی آماده یک مسابقه بزرگ برای سربلندی فوتبال خوزستان هستند و می خواهیم خودمان را ثابت کنیم.

مهاجم فصل قبل نفت آبادان درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: در این هفته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به لغو بازی مقابل فجر، استراحت لازم را داشتیم و برای ارائه یک بازی هوادار دوستانه وارد بازی می شویم و در نهایت نتیجه لازم را می گیریم و به بازی بعدی می رویم. یکی صحنه بچه ها معتقدند که می توانیم سپاهان را شکست دهیم، تیم ما را بازیکنان باتجربه و جوانان خوزستانی تشکیل می دهند. ما سال هاست که با فولاد خوزستان بازی می کنیم و تجربه بازی های بزرگ را داریم و از نظر فردی تفاوتی با تیم حریف نداریم و از هواداران عزیز خوزستانی می خواهیم که ما را در این دیدار و دوازدهمین بودنمان تنها نگذارند. دوست چون حضور آنها در ورزشگاه مایه دلگرمی ماست.

نامداری درباره عملکرد خود گفت: در این فصل در هر 28 دیدار به عنوان بازیکن تعویضی برای تیمم بازی کردم و توانستم 5 پاس گل و دو گل برای استقلال به ثمر برسانم و در دیدارهای بعدی به دنبال بهبود آمار فردی ام هستم تا دوباره به مسابقات برگردم. فصل بعد در دسته اول

مجله اخبار فوتبال داخلی