بازگشت روماریو پس از 16 سال: به برانکارد نیاز داشتم!


سرویس خبر شماره: 2017140
7 اردیبهشت 1403 ساعت 11:26 ق.ظ |
3.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

روماریو، ستاره سابق فوتبال برزیل، می گوید بازگشت به تمرینات برای او بسیار سخت بود.

بازگشت روماریو پس از 16 سال: به برانکارد نیاز داشتم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روماریو چند روز پیش اعلام کرد که قصد دارد در 58 سالگی به میادین فوتبال بازگردد و برای تیمی که مدیریت می کند بازی کند.

او دیروز اولین جلسه تمرینی خود را با آمریکن تن در ریودوژانیرو برگزار کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که او در 16 سال گذشته فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال نمی کرد و حالا با کمترین دستمزد ممکن با این تیم قرارداد بسته و رویای بازی مقابل رومارینیو، پسرش و این ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل را در سر می پروراند. . که با این تیم قهرمان جام جهانی 1994 شد، پس از تمرین گفت: در مورد تمرین… خیلی خسته هستم، برانکارد باید بیاید و مرا ببرد… 16 سال است که ورزش نکردم. “

2015001

وی به شوخی درباره احتمال پنالتی برای تیمش اضافه کرد: در صورت اعلام پنالتی، رئیس باشگاه از مربی می خواهد که از آن حمایت کند و اگر مربی این تصمیم را نپذیرد، اخراج می شود و داور همچنان ادامه خواهد داشت. این پنالتی بر عهده رئیس باشگاه است.

باشگاه آمریکای ریودوژانیرو تصمیم دارد روماریو د سوزا فاریا را در ترکیب خود ثبت کند تا بتواند در رقابت های سری A2 برزیل بازی کند.

روماریو در گفتگو با خبرنگاران گفت: “می خواهم یک چیز را برای همه روشن کنم. قرار نیست برای قهرمانی لیگ رقابت کنم. تصمیم ما این است که دقایقی در زمین باشم زیرا مشکل برای همه مهمتر است. این تیم در این مسابقات مشکلات فنی دارد.

2015002

بزرگترین هدف من در این تیم این است که شانس بازی مقابل پسرم را داشته باشم. بسیاری از ورزشکاران چنین هدفی دارند. لبرون جیمز، ریوالدو… افراد بسیار کمی چنین شانسی دارند، در حالی که بسیاری دوست دارند این فرصت را داشته باشند. من این فرصت را خواهم داشت.”

مجله اخبار فوتبال خارجی