مشکل توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ


سرویس خبر شماره: 2017131
7 مه 1403 در 10:27 ق.ظ |
2.1 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

سرژ گنابری و لروی سانه نمی توانند به توماس توخل در برابر آینتراخت فرانکفورت کمک کنند.

مشکل توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توخل بامداد پنجشنبه برخلاف میل هواداران بایرن که برای حضور در تمرین این تیم به محل تمرین رفته بودند، تصمیم گرفت درهای ورزشگاه را به روی آنها ببندد و تمرینات را بدون حضور تماشاگر برگزار کند. نمی خواهد راز او فاش شود تا زمان بازی بعدی خانگی بایرن در بوندسلیگا فاش شود.

سانه و گنابری که به دلیل مصدومیت تحت مداوا بودند در این تمرینات از رختکن خارج نشدند و دیگر بازیکنان این تیم را همراهی نکردند. آنها همچنین برنامه تمرینی خود را در حاشیه دنبال نکرده اند.

غیبت آنها نشان داد که این دو ستاره آلمانی در بازی خانگی شنبه مقابل آینتراخت فرانکفورت برای بایرن به میدان نخواهند رفت که خبر خوبی برای آنها نیست.

2009379

روند درمانی گنابری در روزهای اخیر بسیار خوب به نظر می رسید. حتی گفته شده که او می تواند برای بازی شنبه بوندسلیگا در زمین باشد. او روز چهارشنبه دوی سرعت، پاس دادن و شوتزنی روی دروازه را تمرین کرد.

سانه نیز روز چهارشنبه آماده دویدن روی چمن بود. او پس از چند ماه ناکامی شامل 26 بازی بدون گلزنی و غیبت در جریان پیروزی مقابل یونیون برلین، اکنون باید روند درمانی خود را به دقت دنبال کند تا بتواند به اوج خود بازگردد.

هدف این بازیکن این است که بتواند در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که عصر سه شنبه برابر رئال مادرید برگزار می شود، در ترکیب بایرن قرار گیرد. در عین حال غنابری امیدوارتر است که بتواند به عنوان بازیکن تعویضی در این رقابت ها به میدان برود.

2004716

اما در عین حال شرایط برای جمال موسیالا بسیار خوب است. او به دلیل درد زانو در دیدار مقابل یونیون برلین غایب بود. مراقبت از خودش نتیجه داده و حالا ستاره آلمانی بدون مشکل با هم تیمی هایش تمرین می کند. او باید برای بازی روز شنبه حضور داشته باشد.

کینگزلی کومان درمان خود را روز پنجشنبه در مرکز درمانی ادامه داد. فصل این ستاره فرانسوی بایرن پس از مصدومیتی که دو هفته پیش در دیدار برابر کلن داشت به پایان رسیده و اکنون در تلاش است تا به مسابقات جام ملت های اروپا راه یابد.

ساشا بوی در روزهای اخیر چندین ساعت متوالی را در مرکز درمانی سپری کرده است. او روز پنجشنبه تمرینات ویژه ای انجام داد تا به اوج و آمادگی خود بازگردد.

مکس ایبرل به عنوان مدیر ورزشی بایرن و کریستوف فروند صبح روز پنجشنبه در طبقه دوم ساختمان مرکزی باشگاه با حضور دکتر پیتر اوبلاکر و دکتر یوخن هانه دیدار کردند. ایبرل پیش از این اعلام کرده بود که مسئولان باشگاه در حال بررسی علت 24 مصدومیت عضلانی و سایر مشکلات تیم در این فصل هستند.

مجله اخبار فوتبال خارجی