نشسته و خیره … | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

صبح همگی، جمعه بر شما مبارک.

چقدر دوام آوردی؟ وقتی فیل فودن از روی زمین افتاد و یک ضربه آزاد دریافت کرد، خاموش شدم. این برای من کافی بود، انگار که آنها به کمک بیشتری نیاز دارند. احساس می‌کردم دیگر نیازی نیست خودم را تحت تأثیر آن قرار دهم، بنابراین آن را خاموش کردم و در آنجا نشستم و به وسعت جهان فکر کردم تا اینکه کمی ترسیدم و به جای آن مقداری Rocket League را روی PS5 بازی کردم. هیچ چیز مانند انفجار ماشین ها و یک توپ غول پیکر برای بازگرداندن شما به زمین وجود ندارد. به این ترتیب.

بازیکنان سیتی از نظر من خسته به نظر نمی رسیدند. تقریباً انگار دو روز استراحت اضافی واقعاً به آنها کمک کرده است، و بدون شک سرآشپز شخصی پپ با ترکیب خاص خود از 115 سبزی و ادویه، غذاهای لذیذی درست کرد تا کمی زیپ به پاهایشان باز کند. آنها دوباره یکشنبه هنگام دیدار از ناتینگهام فارست بازی می کنند، و بعد از هفته گذشته، تماشای بازی کامل ادرسون با هارالد شوماخر در مورگان گیبز وایت فقط برای VAR برای اخراج مت ترنر حتی با وجود اینکه او روی نیمکت است، شگفت انگیز خواهد بود. و سپس VAR آن را بررسی کند و تصمیم بگیرد که در واقع 6 پنالتی برای سیتی است. نمی توانم صبر کنم. ریش صاحب جنگل با آتش سوزی با خشم داغ سفید.

شاید جالب تر باشد که در مورد برایتون صحبت کنیم، فقط 1 برد در 8 بازی اخیرش. صدمات زیاد، مطمئنا، اما هنوز رکورد خوبی نیست. آیا روبرت دزربی اکنون تحت فشار خواهد بود؟ آنها با خیال راحت در وسط جدول قرار دارند و شرایط کاهش‌دهنده‌ای وجود دارد زیرا بدون بازیکنان مهمی مانند Karou Mitoma، Solly March و غیره مفید نیست. همچنین این واقعیت که ایوان فرگوسن (هم اکنون مصدوم است) از نوامبر تاکنون گلی نزده است، اما همچنان.

چندی پیش بود که مردم در مورد استعدادهای هیجان انگیزی صحبت می کردند که باشگاه های بزرگ لیگ برتر قرار است پول هنگفتی به برایتون بپردازند. با این حال، اکنون تقریباً به همه بازیکنان آنجا نگاه می‌کنید و فقط به این فکر می‌کنید که همه آنها تا حدی از یک پچ بنفش دزربی بهره‌مند هستند. حداقل، برایتون ممکن است مجبور شود قیمت های درخواستی خود را کاهش دهد، اما فراتر از Mitoma (و حتی این یک شانس بسیار بسیار کم خواهد بود)، من فکر نمی کنم که ما در تابستان از آنجا خرید کنیم. و با نوشتن همه اینها، متوجه شدم که صحبت کردن در مورد برایتون واقعاً چندان جالب نیست. از این بابت متاسفم.

میکل آرتتا بعد از ظهر امروز در آستانه دربی شمال لندن در روز یکشنبه با مطبوعات دیدار خواهد کرد. خیلی چیزها به این بازی بستگی دارد، اگر نتیجه درست بگیریم می تواند روی سیتی فشار بیاورد. جنبه دیگری هم برای این موضوع وجود دارد، اما این جنبه ای نیست که من حتی بخواهم در چند روز دورتر از شروع بازی به آن فکر کنم، چه رسد به اینکه نزدیکتر می شویم. تنها یک نتیجه در روز یکشنبه وجود دارد. خودشه. ما داستان های کنفرانس مطبوعاتی و غیره را در آرسبلاگ نیوز خواهیم داشت.

در جای دیگر دیدم که کیران تیرنی در دوران حضور قرضی خود در رئال سوسیداد مصدوم شد. من مقدار زیادی در مورد دفاع چپ نوشته‌ام، و نیاز ما به پرداختن به این پست در تابستان در مواقعی ببینید من حدس می زنم که این راه طولانی برای توضیح آن است. تا اینجای فصل، او برای بیش از 20 بازی (باشگاهی و کشوری) در دسترس نبوده است، و با توجه به اینکه چقدر به هم نزدیک هستیم، این یکی ممکن است پایان فصل باشد – فقط 6 بازی لالیگا باقی مانده است.

با وجود تمام صحبت‌هایی که در مورد میکل آرتتا، چرخش، نیاز به استفاده از عمق و غیره وجود دارد، بین بهترین بازیکنان ما از نظر کیفیت و در دسترس بودن یک خط میانی وجود دارد. او به هر دوی اینها تکیه دارد، زیرا می‌داند – که خودش به عنوان یک بازیکن و با هم تیمی‌های مختلف آن را پشت سر گذاشته است – که نمی‌توانید مانند برخی از آنها به بازیکنانی که داخل و خارج از تیم هستند تکیه کنید. و متأسفانه کایرن تیرنی همیشه یکی از آن‌ها بوده است. به هر حال، برای او در بهبودی اش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم او برای اسکاتلند برای یورو خوب باشد.

بسیار خوب، این فقط برای امروز صبح است، اما اجازه دهید برای آخرین بار به شما یادآوری کنم که در این ماه ما هر پنی از درآمد Patreon خود را به یونیسف اهدا می کنیم تا به کودکان در سراسر جهان کمک کنیم. امروز صبح یک قسمت 30، پادکست بررسی لیگ برتر ما را خواهیم داشت، و فردا نیز پادکست پیش نمایش خود را برای بازی یکشنبه برای شما نیز خواهیم داشت. اگر می‌خواهید دسترسی فوری به آن، و هر کاری که ما در Patreon انجام می‌دهیم، داشته باشید، می‌توانید در اینجا – patreon.com/arseblog – ثبت‌نام کنید و در انجام این کار به یک هدف بزرگ نیز کمک خواهید کرد.

هیچ تعهدی بیش از یک ماه نیز وجود ندارد، بنابراین می‌توانید ثبت‌نام کنید، بدانید که اشتراک شما به کودکان آسیب‌پذیر آسیب‌پذیر از جنگ، قحطی و بیماری کمک می‌کند و آن را رها کنید. ما همچنین از دوستان خود در پادکست ArsenalVision حمایت می کنیم که در حال جمع آوری کمک های مالی برای بنیاد آرسنال هستند و تا کنون 140000 پوند درآمد داشته اند – با کمک های اضافی که با هر چیزی که شما کمک می کنید مطابقت دارد. اگر بتوانید کمک کنید – و فقط اگر بتوانید – بسیار قدردانی می شود، و کاری که بنیاد در اردوگاه پناهندگان زعتری انجام می دهد واقعاً زندگی مردم آنجا را تغییر می دهد. این لینک است: https://www.justgiving.com/page/avp

درست است، مردم جمعه خوبی داشته باشید.

https://arseblog.com/2024/04/sitting-and-staring/ منبع: