تنهاچ: من نمی توانم برای بازی مقابل آرسنال صبر کنم

اریک تنهاک سرمربی منچستریونایتد مشتاق بازی مقابل آرسنال است. او احتمال حضور آنتونی، خرید جدید برزیلی یونایتد را در این بازی رد نکرده است.

تنهاچ: من نمی توانم برای بازی مقابل آرسنال صبر کنم

مدیریت آرسنال“آنها تیم بسیار خوب و محکمی هستند و شروعی عالی داشته اند. ما مقابل تیمی هستیم که بازیکنانش چندین سال است که با هم بازی می کنند. میکل آرتتا نیز فلسفه تمرینی خودش را دارد و در مسابقات نشان می دهد.” آرسنال. بازی مقابل آرسنال چالش سختی برای ما خواهد بود و من مشتاقانه منتظر این بازی هستم. من بیش از 20 بازیکن دارم اما تنها 11 بازیکن در زمین بازی می‌روند. من بهترین ترکیب ممکن را انتخاب خواهم کرد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد فصل را خوب شروع نکرد و با دو شکست متوالی در انتهای جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت اما پیروزی مقابل لیورپول در هفته سوم همه چیز را تغییر داد. پس از پیروزی مقابل لیورپول، یونایتد نیز به پیروزی های متوالی مقابل ساوتهمپتون و لستر دست یافت و اکنون در رده پنجم قرار دارد. یونایتد روز یکشنبه در اولدترافورد از آرسنال، رهبر لیگ استقبال می کند.

عملکرد دفاعی خوب:“ما باید به عنوان یک تیم دفاع کنیم تا کار مدافعان آسان تر شود. نباید به حریف اجازه دهیم موقعیت های گلزنی به راحتی ایجاد کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

غایب در بازی مقابل آرسنال“وضعیت لوک شاو و آرون وان بیساکا نامشخص است، اما غیبت آنتونی مارسیال را می توان قطعی دانست. آنتونی (بازیکن جدید برزیلی یونایتد) امروز نیز به صورت انفرادی تمرین کرد و ما هنوز دو جلسه تمرین گروهی در پیش داریم. من تصمیم خواهم گرفت که او بازی کند یا نه.”

اریک تنهاچ سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری آن بازی گفت:“من فکر می کنم ساختار تیم در حال شکل گیری است و من نشانه هایی از پیشرفت را در تیم می بینم. ما هنوز باید پیشرفت کنیم و این بازی به بازی خواهد بود. ما باید سخت تمرین کنیم و در مقابل حریفان خود در زمین پیروز شویم. همچنین زمانی که ما توپ را در اختیار داشته باشیم و حتی زمانی که توپ در اختیار حریف است، باید ترکیب مناسبی در زمین داشته باشیم و بهترین تصمیم را بگیریم.» من حریف را با دقت آنالیز می کنم و سعی می کنم بهترین ترکیب ممکن را در زمین بفرستم. “


سرویس خبر شماره: 1841745
11 سپتامبر 1401 ساعت 19:00
14.5 هزار |

19نقطه نظر

آنتونی می تواند بازی کند