دست ساپینتو به روی رقبا باز است چون دیگر روشی ندارد / بگو کی این تیم را برای استقلال بسته است؟

کارگر جم درباره بازی پیکان گفت: تیم پیکان حریف آسانی نیست و استقلال با این سبک بازی یکنواخت کار سختی دارد. امیدوارم جلوی این تیم با لباس به دردسر نیفتیم. خیلی خوب است که قائدی به استقلال بازگشته است. چرا که این بازیکن حداقل می تواند با خلاقیت خود بخشی از شرایط تیم را تغییر دهد. امیدوارم استقلال با این مربی و این بازیکنان بتواند به بالای جدول برسد وگرنه با از دست دادن امتیاز برای استقلال سخت می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره آخرین وضعیت این تیم و تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: متاسفانه استقلال دو امتیاز آزاد را از دست داد. بازی ای که استقلال می توانست با شروعی خوب و طوفانی در زمین حریف به پایان برسد، به طوری که حریف در نهایت در فاصله 18 قدمی تمام توپ های ما را ایستاده متوقف کرد و به تساوی رسید.

وی خاطرنشان کرد: با این همه بازی و تراکم بازیکنان در خط حمله و دفاع کی می خواهد این تیم را چند هفته دیگر جمع کند؟ چرا بازیکنان به درستی جذب نشدند؟ البته خوب است که دست سرمربی روی نیمکت باز باشد اما باید فکر همه چیز می شد. امیدوارم این مشکل باعث ایجاد مشکل در کار سرمربی تیم و مجموعه استقلال نشود.

کارگر جم ادامه داد: خوشبختانه در مدیریت باشگاه فوتبالیست داریم اما آنها هم در این باره صحبت نمی کنند. از طرفی تیم استقلال با این بازیکنان نمی تواند به راحتی جلو برود. چون در حال حاضر مرادمند و یزدانی از ترکیب خارج هستند و عارف غلامی و سیلوا در خط دفاعی ثابت بازی می کنند. قطعاً در خط دفاع نمی‌توان بیش از دو نفر را وسط قرار داد. اگر افراد دیگر بیرون بمانند تکلیف چیست؟ این وضعیت در خط حمله هم دیده می شود. گایدی تا کی جایگزین خواهد شد؟ آیا آنها تیم ملی را نیمکت نشین می کنند؟

این بازیکن سابق درباره سبک بازی استقلال گفت: متأسفانه استقلال در 4 بازی اخیر با 4 ترکیب مختلف بازی کرده است و نشان می دهد که کادر فنی هنوز شناخت لازم را از بازیکنان پیدا نکرده است اما این مشکلی ندارد. چون حق با ساپینتو است اما چرا استقلال طرح B جایگزین در ترکیب خود ندارد؟ بازی مستقیم استقلال در 4 بازی اخیر، روش این تیم را برای حریفان کاملا مشخص کرده و رقبا را به دست این تیم می خوانند.

وی افزود: تیم استقلال ابتدا تیمی نبود که بتوان آن را برنده نامید. البته این به دلیل شرایط و ضوابط این تیم در فصل نقل و انتقالات بود. چون متاسفانه هنوز نفهمیده ایم چه کسانی برای استقلال جذب شدند و چگونه تیم را تعطیل کردند.

دست ساپینتو به روی رقبا باز است چون دیگر روشی ندارد / بگو کی این تیم را برای استقلال بسته است؟

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: در روزهای نقل و انتقالات و زمانی که هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده بود، بازیکنان جدید یکی پس از دیگری به باشگاه آمدند و با مدیرعامل عکس گرفتند. در حالی که اصلا نمی دانستیم سرمربی کیست. با مشخص شدن سرمربی، ظرف یکی دو روز چند بازیکن به استقلال اضافه شدند و مشخص بود که نظر سرمربی جدید را ندارند. چرا هیچکس در باشگاه استقلال این موضوع را روشن نمی کند؟