تپانچه ساپینتو آماده شلیک به پرسپولیس / گلزن محبوب دربی آماده حضور در تمرین استقلال

این بازیکن در تعطیلات تمرینی استقلال با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات بدنی انجام می داد تا آمادگی جسمانی برای بازگشت به تمرینات استقلال داشته باشد.

توجه داشته باشید؛ ستاره استقلال پس از به ثمر رساندن آن سه گل، به سرعت در بین هواداران استقلال محبوب شد و حالا با میانگین قد خود دوباره تمرینات خود را برای بازگشت به زمین آغاز کرده است. گفته می شود تمرینات استقلال در روزهای آینده از سر گرفته می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تپانچه ساپینتو آماده شلیک به پرسپولیس / گلزن محبوب دربی آماده حضور در تمرین استقلال

امیرارسلان مطهری سه بار مقابل پرسپولیس گلزنی کرد. او ابتدا در اولین حضورش مقابل پرسپولیس، هر دو گل را در تساوی 2-2 این تیم مقابل حریف محلی خود به ثمر رساند. مطهری سپس در بازی بعدی مقابل پرسپولیس برای سومین بار در دقیقه اول بازی (در ثانیه 67) دروازه این تیم را باز کرد تا پس از علی سامره دومین گل سریع دربی را به ثمر برساند و مقابل این خدمه نیز گلزنی کند.

امیر ارسلان مطهری مهاجم استقلال که پس از مدت ها در هفته یازدهم لیگ برتر در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت، در دقیقه هشتم همان دیدار برای محمد محبی، بنیانگذار آبی پوشان، پاس گل ارسال کرد. تنها گل، سه امتیاز از پایان مسابقات لیگ برتر برای جام جهانی. سه امتیازی که استقلال را به رده دوم رساند تا این تیم با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در دربی در انتظار بازی باشد.

مطهری که حالا بازیکن ساپینتو در خط حمله استقلال شده است، از ابتدا در ترکیب اصلی بازی سوپرجام نیز حضور داشت و علاوه بر درخشش در مدت حضورش در آن بازی (مقابل نساجی مازندران)، یک گل نیز به ثمر رساند. در دقیقه 52 بازی، گل قهرمانی تیمش بود.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این بازیکن انگیزه زیادی دارد تا بتواند در بازی بعدی استقلال در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس شانس گلزنی دیگری مقابل رقیب دیرینه استقلال پیدا کند.