جانشین قالنوئی به سیرجان معرفی شد

مرد مورد اعتماد امیر قلعه نویی در سال های اخیر حالا ماموریت ویژه ای بر عهده گرفته است: سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان.

جانشین قالنوئی به سیرجان معرفی شد

اما سران باشگاه گل گهر سیرجان دست به اقدامی غیرمنتظره زده اند و تصمیم گرفته اند به مردی که چند سالی است امیر قلعه نویی به او اعتماد دارد اعتماد کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از نیمکت های مورد تقاضا در لیگ برتر فعلی متعلق به باشگاه گل گهر سیرجان است. مکانی که در 3 فصل اخیر صاحب نامی داشته است. امکانات، نظم مالی خوب و البته ترکیبی از بازیکنان و ستاره های خوب که باعث شد شایعات زیادی درباره رفتن یا نرفتن مربیان مختلف به سیرجان منتشر شود.

اما باشگاه گل گهر به آن اشاره کرد و گفت: لازم به ذکر است در صورت نیاز سرمربی تیم ملی فوتبال و درخواست رسمی فدراسیون فوتبال، باشگاه گل گهر همانند گذشته درخواست همکاری لازم برای حضور خود را در بخش فنی تیم ملی خواهد داشت. کارکنان، در روز آینده فیفا، که قبل از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر است.

طبق اعلام باشگاه: باشگاه گلگهر ضمن تشکر از زحمات چندین ساله آقای امیر قلعه نویی و تبریک به مناسبت سمت جدید سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان ایران، پس از انتقادات فراوان و توجه به درک کامل آقای سعید الهویی از تکنیک تیم تجاری. ، او را به عنوان سرمربی منصوب کرد. گل گهر تیم فوتبال جدیدی را انتخاب کرد”

1601248

شاید بتوان گفت منطقی ترین تصمیم سران باشگاه گل گهر انتخاب یکی از کادر فنی قلعه نویی بود. چرا که تنها هفت بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده و نماینده سیرجان نیز در جام حذفی جدال سختی با پرسپولیس دارد. به همین دلیل انتخاب الحاوی با توجه به شناختی که از تیم دارد توجیه فنی خواهد داشت.

طبق اطلاعات به دست آمده به نظر می رسد الهویی قرار است در دو بازی ایران مقابل روسیه و کنیا با امیر قلعه نویی همکاری کند و با تیم ملی همکاری کند. با این حال در ادامه او سرمربیگری گل گهر در لیگ برتر را بر عهده خواهد داشت و باید دید در لیگ برتر و جام حذفی چه نتایجی کسب خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1896456
Mar 27, 1401 @ 5:24 PM
28.9 هزار |

4نقطه نظر

تصمیم نهایی گل گهر: غیرمنتظره اما آینده نگر

اما در اطلاعیه باشگاه گل گهر به نکته مهمی نیز اشاره شده است. پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، گمانه زنی های زیادی مبنی بر حضور الهاوی در کادر فنی تیم ملی مطرح شد. با این حال هنوز چیزی از سوی فدراسیون به طور قطعی اعلام نشده است.

بدون شک چیزی که ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده این است که سرمربی سرشناس جایگزین قلعه نویی شود. چرا که پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ به تیم ملی پیوسته است و باید فردی هم سطح سرمربی سابق به جای او بیاید.