این بازی را جدی بگیرید!



تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را پشت سر می گذارد که مانند فصل گذشته در جمع مدعیان جدی قهرمانی لیگ برتر و مرحله یک هشتم نهایی قرار دارد. قرمزهای پایتخت برخلاف رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانستند به مرحله حذفی جام حذفی برسند که به آنها امکان می دهد هر دو جام قهرمانی را به دست آورند و سپس مانند فصل گذشته به طور خودکار قهرمان سوپرجام شوند. .

عثمر ویه سرمربی پرسپولیس که حالا هوادارانش را به دست آورده است به دنبال تکرار قهرمانی سه گانه مانند فصل گذشته است و با حضور یحیی گل محمدی در راس کادرفنی این تیم جایگاه خود را در بین هوادارانی مانند او تقویت کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داد که دیدار با آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را جدی بگیرند و مانند مسابقات لیگ برتر به فکر قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد بدون توجه به دیدارهای فشرده هفته های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال، از بازیکنان اصلی خود در دیدار مقابل آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس پیروزی تیمش مقابل نماینده اراک را افزایش دهد. ، او به دنبال کسب عنوان قهرمانی در مسابقات حذفی است.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت 18:15 روز جمعه 18 اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: تیراندازان پرسپولیس در دیدار پلی آف اراک مشخص شدند/عثمر به این بازیکنان اعتماد کرد



سرویس داخلی اخبار فوتبال