دیدار ویژه با سید حسین، تیم خود را جمع کنید! (عکس)

نارضایتی از شرایط استقلال پیشکسوتان این تیم و هواداران شایعاتی را درباره نیمکت آبی ها به وجود آورده است. با این حال مسئولان استقلال هرگونه تغییر در کادر فنی را تکذیب کرده اند.

خسرو حیدری سرمربی فعلی و کاپیتان سابق استقلال در حاشیه تمرین امروز استقلال با حسینی دیدار کرد. او با سیدحسین درباره شرایط این تیم صحبت کرد و از دروازه بان باتجربه خواست تا برای بهبود شرایط استقلال تلاش کند. حیدری که در گذشته چنین شرایطی را تجربه کرده، سعی می کند تجربیات خود را در اختیار حسینی قرار دهد تا او در بزرگسالی برای خروج آبی ها از بحران تلاش کند.

1789091



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال در شرایط فعلی بار سنگینی را بر دوش خود احساس می کند.

دیدار ویژه با سید حسین، تیم خود را جمع کنید!  (عکس)

در چنین شرایطی نقش بازیکنان باتجربه استقلال بیشتر به چشم می خورد. سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال از جمله افرادی است که از شرایط فعلی تیمش به شدت ناراحت است و فشار زیادی را تحمل می کند.


سرویس خبر شماره: 1863426
17 ژانویه 1401 @ 4:41 ب.ظ
37.9 هزار امتیاز خبر|

30نقطه نظر

خسرو تجربیات خود را با حسینی در میان گذاشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال روز گذشته دومین شکست فصل را مقابل تراکتورسازی در تبریز متحمل شد که هفته گذشته نیز مقابل مس رفسنجان متوقف شد. عملکرد نه چندان خوب شاگردان ریکاردو ساپینتو در هفته های گذشته باعث شد تا بسیاری از هواداران و صاحب نظران این تیم در مقابل آبی پوشان موضع گیری کنند.