واکنش سید حسین و رضایی به ترکش 3 گلر!

این دو دروازه بان حالا با هم از سینا سعیدی فر حمایت می کنند و از شرایط خوب او خوشحال هستند. حسینی و رضایی در تمرین روز جمعه با صورتک عکس یادگاری گرفتند و البته برای رقابت در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

1877495

حسینی و رضایی اگرچه در دو فصل گذشته رقیب یکدیگر بوده اند، اما همیشه دوستی خوبی با هم داشته اند. هر زمان که رضایی در ترکیب استقلال قرار گرفته، کاپیتان آبی ها بیشترین حمایت را از این دروازه بان جوان داشته و رضایی نیز بنا به دلایلی از عملکرد سیدحسین تمجید کرده است.

با توجه به غیبت طولانی مدت رضایی به دلیل مصدومیت، بازی با نساجی در جام حذفی شاید کمی دور از ذهن باشد و با وجود درخشش سعیدی فر مقابل تراکتورسازی، در بازی بعدی شاهد بازگشت سید حسین حسینی در ترکیب باشیم. بالاتر از همه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از اتفاقات رویارویی با نفت آبادان از کاپیتان تیمش حمایت کامل کرد و او را دروازه بان بزرگی خواند.

دروازه بان اول و دوم استقلال در تمرین امروز تیمی عکس یادگاری جالبی گرفتند.

واکنش سید حسین و رضایی به ترکش 3 گلر!


سرویس خبر شماره: 1938566
30 مه 1402 ساعت 08:30
865 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دروازه استقلال بیمه دوستی شده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از اتفاقات خاص استقلال اتحادی است که بین بازیکنان این تیم وجود دارد. حمایت بازیکنان از استقلال در این شرایط سخت مالی همیشه مشهود بوده و همچنان ادامه دارد.

با توجه به حضور سینا سعیدی فر، دروازه بان سوم استقلال در ترکیب مقابل تراکتورسازی و درخشش این دروازه بان جوان، اتحاد بین بازیکنان بیشتر نمایان شد. جایی که سید حسین حسینی و علیرضا رضایی از درخشش سعیدی فر خوشحال هستند و در تمرین روز جمعه هم آن را علنی کردند.

سید حسین حالا باید مثل گذشته حمایت هواداران استقلال را پشت سر خود احساس کند. عملکرد او به خصوص در دو فصل اخیر در دروازه استقلال ستودنی است و بدون شک اشتباه در بازی با نفت آبادان نمی تواند نقد منصفانه ای به حسینی باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی