آمانوف به جای استقلال به روزنامه هشدار داد!

این روزنامه که سال هاست با سردبیری علی فتح الله زاده فعالیت می کند، مدت هاست که در فضای مجازی فعالیت می کند و حالا مشخص شده که آمانوف به اشتباه ایمیل هشدار خود را به جای استقلال از این روزنامه به ایمیل این روزنامه ارسال کرده است. باشگاه.

عزیزبک امانوف اخطار رسمی خود برای فسخ قرارداد در صورت عدم پرداخت بدهی را به ایمیل باشگاه ارسال نکرده است.

آمانوف به جای استقلال به روزنامه هشدار داد!

طبق قرارداد امانوف قرار بود باشگاه استقلال نیم فصل به این بازیکن پرداخت کند که این اتفاق نیفتاد و هافبک ازبکستانی همچنین هشدار داد در صورت عدم پرداخت مطالبات در زمان مقرر می تواند به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عزیزبک امانوف مدتی است که در تمرین استقلال شرکت نمی کند و ضمن حضور در تمرین تیم ازبکستانی نسف قارشی، درخواست رسمی فسخ قرارداد یک طرفه را ارائه کرد. او همچنین از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت مطالباتش شد.

حال باید منتظر ماند و دید در این زمینه چه اتفاقی می افتد. بی شک کمیته انضباطی فیفا همه جوانب را بررسی و رای خواهد داد. مشخص نیست که این حکم به نفع کدام طرف است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیران استقلال اکنون قصد دارند مدارک خود را در این خصوص به فیفا ارائه کنند. آنها به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی گزارش خواهند داد که آمانوف در مورد خواسته های خود ایمیلی اخطار نداده و چنین مشکلی صحت ندارد.

اگرچه آمانوف مدعی بود اخطار فسخ قرارداد خود را به مسئولان باشگاه استقلال داده است، اما مسئولان باشگاه مدعی هستند که چنین اطلاعی هرگز به آنها نرسیده است!

این در شرایطی است که آمانوف و مدیران برنامه اش مدعی هستند این ایمیل ارسال شده است! حالا مشخص است که آمانوف به جای ایمیل رسمی باشگاه استقلال نظر خود را به ایمیل یکی از روزنامه های هواداری ارسال کرده است.


سرویس خبر شماره: 1869994
23 فوریه 1401 @ 19:32
23.4K |

5نقطه نظر

خطایی که می تواند به هافبک ازبکستانی آسیب برساند