اختصاصی: آرسنال لعنت شده است | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

از دیدگاه آرسنال ممکن است دو گل پایین بیاورید و سپس به پیروزی برگردید، اما تاثیر آن روی دیگر هواداران چیست؟ اتحادیه فوتبال انگلیس بر این باور است که باشگاه وظیفه مراقبت در قبال جامعه بزرگ فوتبال را دارد و تعداد قابل توجهی از شکایات از سوی هواداران منچستر که از اتفاقات رخ داده ناراحت بودند وجود داشت.

آرسنال برای هر فردی که نیاز به مشاوره داشته باشد، هزینه مشاوره را پرداخت می کند. و: 7 نقاط لنگر انداخت.

جشن نامتناسب

گفته می شود زمانی که گل ریس نلسون به دروازه اصابت کرد، سر و صدای ایجاد شده توسط جمعیت به حدی بود که ناقض قانون سازمان حفاظت از محیط زیست در سال 2004 بود که صداهای مزاحم یا مزاحم را ممنوع می کند. سلامت انسان را به خطر بیندازد یا به اموال آسیب برساند یا به محیط زیست آسیب برساند.

“ممم، بوی آن پیازها، مرا به عقب می برد. بازگشت به زمانی که مردان مردان واقعی بودند و فوتبالیست ها برای همه نمونه بودند.»

فوتبال مدت هاست که با بلای مهاجمان زمین برخورد کرده است. در بیشتر موارد، اینها محصول دوره های گذشته هستند، اما هر از گاهی می بینید که یک بار امتحان می کنید. انزجار یورگن کلوپ در آنفیلد روز یکشنبه زمانی آشکار شد که یک گلوله بزرگ به زمین دوید تا گل لیورپول را در پیروزی 7-0 (7) مقابل منچستریونایتد جشن بگیرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس بر این باور است که این روح های کوچک ظریف، که از یک تیم کوچک خوش ذوق حمایت می کنند که از ناکجاآباد آمده اند تا با اراده محض و بداخلاقی های بی پایان خود و قطعاً نه به دلیل هرگونه حماقت مالی پنهانی، بر لیگ برتر مسلط شوند، تحت تأثیر درام علیه این تیم قرار گرفته اند. بورنموث شنبه

علاوه بر این، پنج نفر برتر مایکل آرتتا از احضار کوچک کوچک روز شنبه به عنوان تأیید ضمنی این تهدید فزاینده تلقی می شود: 3 نقاط بیشتری لنگر انداخت.

بوکایو ساکا

متأسفم که امروز صبح گزارش می‌دهم که عنوانی که همه آرزویش را داریم رخ نخواهد داد.



https://arseblog.com/2023/03/exclusive-arsenal-are-fucked/ منبع:

پس از تعدادی از اتهامات قبلی در این فصل به دلیل ناتوانی در کنترل بازیکنانمان، من این خبر را دارم که اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد کتاب را به سمت آرسنال پرتاب کند. یک کتاب بزرگ مناسب هم. نه نوعی جزوه علف هرز، به جنگ و صلح و ارباب حلقه ها در یک خلاصه بزرگ فکر کنید. کتاب مذکور با کسر امتیازات متعدد همراه خواهد بود که با پیروزی روز شنبه برابر بورنموث آغاز می شود:

ویلیام سالیبا در حال بوت کردن پرچم گوشه

قانون FA 19.11c بیان می کند که “هر باشگاهی که به یک مصنوع مورد استفاده برای یک آسیب برساند”مسئول ارتباطیبا تحریم مواجه است، تا و از جمله تصمیم گیری امتیاز. صلیبا پرچم کرنر را در حالی که به موقعیت طبیعی خود بازمی‌گشت ضربه زد و دوباره آن را با ناحیه بیضه له کرد. جرم دوگانه: 2 نقاط لنگر انداخت.

بن وایت – تمسخر بیش از حد

این بار ممکن است فقط یک بازی کوچک کوچک بوده باشد، اما برای اطمینان از اینکه این مورد آزمایش آب نیست، قبل از حمله کامل بچه‌های کوچک با لباس‌های کامل پارکا – که اعتبار لیگ برتر را در سراسر جهان از بین می‌برد. جهان – باشگاه یک میلیارد پوند جریمه خواهد شد و یک امتیاز دیگر کسر خواهد شد: 4 نقاط لنگر انداخت.

“آنچه رخ داد من را تا حد زیادی منزجر کرد. جشن‌های تکان‌دهنده‌ای دیدم، و بگذارید به شما بگویم، در این سال‌ها چیزهای زیادی در این کار دیده‌ام. این بی شرمی بود پریدن. در آغوش گرفتن مردم در یک رویداد ورزشی از خود لذت می برند. ما به سادگی نمی توانیم آن را داشته باشیم.

با این حال، در ستاد FA نگرانی واقعی این بوده است که “اگر آنها آنها را کوچکتر کنند، و بنابراین دیدن و گرفتن آنها بسیار دشوارتر شود، چه؟ – کمی شبیه به “آیا با 100 اسب به اندازه اردک مبارزه می کنید؟” سوال

— Kaya Kaynak (@kayakaynak97) 6 مارس 2023

بیانیه ای از PC Dick Keys:حوالی ساعت 4:56 بعدازظهر شنبه، من شاهد وحشتناک ترین و آزاردهنده ترین منظره بودم. یک فوتبالیست 23 ساله توپی را به پشت تور زد – این چیزی است که آنها برای انجام آن پول می گیرند، درست است؟ نباید کار بزرگی باشد. شما نمی بینید که یک راننده تاکسی هر بار که کرایه را رها می کند، چرخش کند، نه؟

علاوه بر این، وایت با پشت سر به دست نتو حمله کرد: 2 نقاط لنگر انداخت.

مهاجمان زمین کوچک

به اعتراف خودشان، صدای آنقدر بلند بود که برخی از هواداران آرسنال شروع به گریه کردند و آشکارا از طنین جشن در پرده گوش خود گریه کردند. به عنوان یادآوری به تمام باشگاه‌های دیگر که برنده‌های دم آخر باید با حداقل جیغ، فریاد، فریاد، غرش، فریاد زدن، و به خصوص هق هق جشن گرفته شوند، اتحادیه فوتبال انگلیس باید سخت‌ترین تحریم ممکن را اعمال کند که 3 امتیاز است. 6 نقاط متصل شدند زیرا نویز کمی طولانی شد.

امید کاذب دادن به دیگران

درک فدراسیون فوتبال در حال بررسی است #AFCجشن‌های پس از پیروزی ریس نلسون در مقابل بورنموث پس از گزارش داور کریس کاوانا.

بوکایو ساکا بوکایو ساکا است: 8 نقاط لنگر انداخت.

آلودگی صوتی