استقلالی ها مدعی شدند: یک پنالتی دیگر در کرمان از دست رفت!

این برد ارزشمند آبی ها در شرایطی رقم خورد که به گفته کارشناسان داوری در پی خطای مس مدافع هندواسترالیایی این تیم یک پنالتی را مدیون داور این دیدار بود. با این حال سرویس رسانه ای باشگاه استقلال با انتشار سه فریم عکس از شلیک پیراهن روزبه چشمی در محوطه جریمه مس مدعی شد داور پنالتی دیگری برای این تیم اعلام نکرده است.

1798020


سرویس خبر شماره: 1868404
14 فوریه 1401 @ 20:37 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

بازیکن مس پیراهن روزبه گشتی را کشید و او را در محوطه جریمه پایین آورد اما متاسفانه داور این اشتباه را باور نکرد، بنابراین دومین پنالتی سرنوشت ساز استقلال در این بازی از دست رفت!

1798019



مجله اخبار فوتبال داخلی

این اتفاق در دقایقی از بازی رخ داد که به دلیل مشکلات فنی، تصاویر اسلوموشن از برخوردهای حساس درون بازی منتشر نشد تا مشخص نشود که روزبه کشمی به چه چیزی اعتراض کرده است. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در دیداری جنجالی و جذاب با نتیجه 3 بر 2 مقابل مس کرمان به برتری رسید تا فاصله خود از بالای جدول را به سه امتیاز کاهش دهد.

در بازی دیروز استقلال و مس کرمان علاوه بر اینکه داور به دلیل خطای هندی بازیکن مس، پنالتی واضحی را به سود استقلال اعلام نکرد، در تصاویر بالا، خطای واضح بازیکن مس روی چشم. نشان داده شد.

باشگاه استقلال با انتشار سه قاب عکس مدعی شد که یک خطای پنالتی دیگر در کرمان به سود این تیم گرفته نشد.

استقلالی ها مدعی شدند: یک پنالتی دیگر در کرمان از دست رفت!

در ادامه متن منتشر شده با تصاویر در کانال رسمی باشگاه استقلال را خواهید خواند؛