افزایش تنش: پاسخ قاطع آرائوخو به گوندوگان


سرویس خبر شماره: 2015391
آوریل 30, 1403 در 4:45 ب.ظ.
3.3 هزار |

2نقطه نظر

من مسئول حذف بارسا نیستم

رونالد آرائوخو به صراحت اعلام کرد که اخراج او دلیل حذف بارسا نبوده و ترجیح می دهد برداشت خود را از اظهارات گوندوگان علنی نکند.

افزایش تنش: پاسخ قاطع آرائوخو به گوندوگان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن، هیچکس رونالد آرائوخو را مقصر این شکست و حذف از اروپا نمی دانست. ،

2011810

در حالی که در دقایق ابتدایی بازی که در بازی های المپیک مونتجویک برگزار شد، بارسا برتر از پی اس جی بود و در این دقایق یک بار دروازه حریف را باز کرده بود، خطای رونالد آرائوخو روی بارکولا همه چیز را به ضرر بارسا تغییر داد.

اکثر کارشناسان و ستاره های سابق فوتبال معتقدند حتی اگر آرائوخو معتقد بود که حریف در حال رویارویی با دروازه بانش است، نباید در این صحنه با اشتباه جلوی او را می گرفت. حتی اگر بارسا گل می زد، نتیجه 1-1 می شد، اما هر دو تیم هنوز 11 بازیکن داشتند و بارسا دست بالا را داشت. ،

2012335

ایلکای گوندوگان در پایان بازی مستقیما از او انتقاد کرد و گفت که با این اشتباه تیم را نابود کرده است.

ستاره اروگوئه ای که امروز در مراسم رونمایی از کتاب حاضر شد، گفت که او مسئول اصلی این شکست است. نه، من مسئول این شکست نبودم. بدیهی است که اخراج من همه چیز را تغییر داد زیرا ما به 10 نفر رسیدیم، پس از آن چیزهای زیادی در خود بازی وجود دارد. اخراج من کار بزرگی بود چون می دانم وقتی در آنجا هستم چه چیزی برای تیم به ارمغان می آورد. از هوادارانی که همیشه از من حمایت کردند تشکر می کنم. وقتی زمین بیورن را ترک کردم، آنها هم مرا تشویق کردند.

ستاره اروگوئه ای ادامه داد: “بدیهی است که من از این اتفاق ناراحت هستم. بازی در دستان ما بود، اما در یک لحظه کارت ها برگشت. فکر می کنم 50-50 بود و داور نمی توانست سوت بازی را بزند، اما زمانی که خطا را اعلام کرد. ، کارت قرمز واضح بود.”

وی درباره اظهارات گوندوگان گفت: من ترجیح می‌دهم آنچه را که درباره نظرات گوندوگان فکر می‌کنم برای خودم نگه دارم. من قوانین و ارزش‌های اخلاقی دارم که معتقدم باید به آنها احترام گذاشت.»

یک کلمه دیگر در مورد گوندوگان: “من قبلا به این سوال پاسخ داده ام.”

مجله اخبار فوتبال خارجی