امیدوارم پنج شنبه استقلال جشن قهرمانی بگیرد/ ای کاش هواداران خوزستانی امشب در کنار تیم مجیدی بودند/ مطمئنم استقلال در اهواز دلاورانه می جنگد.

اکبر کارگرجم بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی; وی در آستانه بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان با بیان اینکه این بازی قطعا برای بچه های استقلال آسان نیست، گفت: بازی در اهواز همیشه شیرینی و جذابیت خاص خود را داشته که البته به دلیل حضور هواداران پرشور این تیم است. استقلال در خوزستان.

بازیکن سابق استقلال در مورد دیدار پیش رو مقابل آلومینیوم اراک گفت: با وجود اینکه این دیدار در ورزشگاه آزادی خواهد بود، مطمئنم بازی دیدنی برگزار خواهد شد، چون در بازی های آخر تیم آلومینیوم را دیدم، آنها بازی می کنند. فوتبال بسیار خوب و تهاجمی.در واقع آنها با هر تیمی رقابت می کنند و فوتبالشان با شکوه می شود.تیم هایی که مقابل استقلال بازی می کنند همیشه پیروزی را برای بچه های استقلال آسان می کنند.امیدوارم روز پنجشنبه شرایط به گونه ای باشد که استقلال این هفته در حضور هوادارانش به صورت آزاد جشن قهرمانی خواهد گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال کارگرجم افزود: اما نتایج استقلال در این فصل نشان می دهد که فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه برای قهرمانی مصمم هستند و حاضر نیستند در این مسیر قدمی به عقب بردارند، مطمئنم مردان و مردان امشب به زمین مسابقه خواهند رفت. با تمام وجود بازی کنند.»

وی ادامه داد: ما در خوزستان هواداران زیادی داریم، از قدیم الایام هر وقت برای مسابقه به خوزستان می رفتیم با استقبال خوب هواداران گرم جنوبی مواجه می شدیم و فراموش نمی کنیم.

وی درباره نتیجه این دیدار و تاثیر آن بر شرایط استقلال نیز توضیح داد: قطعا نتیجه برابر با فولاد می تواند نقطه خوبی برای استقلالی ها باشد تا همچنان به پیروزی امیدوار باشند.اما اگر استقلال بتواند امشب برد تقریبا تمام شده و در سه بازی بعدی با 3 یا 4 امتیاز خیالش راحت می شود که تیم دیگری نیست.» امیدوارم این اتفاقات خوب برای استقلال بیفتد تا همه خوشحال شوند.

امیدوارم پنج شنبه استقلال جشن قهرمانی بگیرد/ ای کاش هواداران خوزستانی امشب در کنار تیم مجیدی بودند/ مطمئنم استقلال در اهواز دلاورانه می جنگد.

اخبار فوتبال داخلی –

پیشکسوت استقلال گفت: متأسفانه شرایط به گونه ای نبود که استقلال امشب هوادارانش را در کنار خود داشته باشد اما با این وجود برای استقلال مقابل فولاد سخت است. چون تیم خوزستانی این روزها شرایط خوبی دارد. اما ما امید زیادی به تیم خود داریم.»