انتقال زمستانی دوسان ولاوویچ به منچستریونایتد توسط ایجنت متوقف شد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

مهاجم هلندی علیرغم صنعت و انگیزه‌اش، هنوز اولدترافورد را روشن نکرده است و از زمان ورودش در 10 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده است.

مطابق با مانند، غول های تورینی سعی کردند مهاجم را در پنجره زمستانی به یونایتد منتقل کنند اما نماینده این بازیکن در آخرین لحظه این قرارداد را قطع کرد.

با دردسرهای مصدومیت آنتونی مارسیال همچنان ادامه دارد، اریک تن هاگ مجبور شد ووت وهورست را به صورت قرضی از برنلی بیاورد تا بازیکن خط حمله را پر کند.

فرم عالی مارکوس راشفورد تضمین کرده است که شیاطین سرخ در دوره پس از جام جهانی سودآور بوده اند، زیرا آنها برای پایان دادن به خشکسالی جام قهرمانی آخر هفته خود در فینال جام کارابائو آماده می شوند.

ولاوویچ همچنان هدف یونایتد است

اما سرمربی هلندی از نیاز به آوردن یک گلزن نخبه در فصل آینده آگاه خواهد بود زیرا او به دنبال پیشرفت تیم و تلاش برای کسب جوایز بزرگی مانند لیگ برتر و لیگ قهرمانان است.


منچستریونایتد پس از پایان نیم فصل اول که باعث شد کریستیانو رونالدو تحت شرایط نامتعارف باشگاه را ترک کند، به شدت به تقویت هجومی نیاز داشت.

در حالی که ولاوویچ یکی از قدرتمندترین مهاجمان اروپا است، او هنوز از زمان ورودش از فیورنتینا به یوونتوس، به طور کامل درخشیده است و در این فصل در 21 بازی در تمام رقابت‌ها تنها 10 گل به ثمر رسانده است.

نام هایی مانند ویکتور اوسیمهن و هری کین به عنوان ورود احتمالی در تابستان آینده مطرح شده است و نام دیگری که به آرامی بر سر زبان ها می افتد، دوسان ولاوویچ، مدافع یوونتوس است.



https://thepeoplesperson.com/2023/02/22/dusan-vlahovics-winter-move-to-manchester-united-was-stopped-by-agent-260066/ منبع:

— DR Sports (@drsportsmedia) 21 فوریه 2023

شخص مردم گزارش داده بود که شیاطین سرخ همچنان به خدمات صربستانی علاقه مند هستند و مبلغ 80 میلیون یورو می تواند بیانکونری ها را مجبور به فروش کند.

آیا دوسان ولاوویچ در لیگ برتر آشپزی می کند؟ 🔥#یوونتوس #ManUtd #PL pic.twitter.com/B4yuXpsDG5

گفته می شود رئال مادرید نیز با توجه به سن کریم بنزما و این احتمال که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند هر دو به این زودی ها در دسترس نباشند، در رقابت برای جذب این بازیکن 23 ساله هستند.