اختصاصی: پیشنهاد 100 میلیونی برای خرید پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1871785
03 مارس 1401 در 08:35
17.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قرمزها در آستانه تبدیل شدن به پاری سن ژرمن هستند

این فرد ایرانی با اشاره به این موضوع و سرمایه گذاری ویژه ای که در یونان انجام داده اند، مدعی است که می تواند منابع لازم را برای رسیدن به منافع باشگاه فراهم کند تا پرسپولیس در ایران موفق تر باشد و در عرصه بین المللی نیز پیشینه ای داشته باشد. لیگ قهرمانان آسیا) برای دستیابی به.

الکس با اشاره به علاقه دوران کودکی خود به پرسپولیس به عنوان تیمی که جایگاه ویژه ای در قلبش دارد، ابراز تمایل به همکاری و خرید این باشگاه کرد: وقتی پسر جوانی بودم با بازی باشگاهی زیبا و پرافتخار پرسپولیس آشنا شدم. با وجود اینکه چهار دهه پیش ایران را ترک کردم، اما تا به امروز از عشقم به پرسپولیس کاسته نشده است.

الکس در بخشی دیگر از نامه خود به باشگاه پرسپولیس برای نشان دادن موفقیت خود در زمینه درآمدزایی و سرمایه گذاری به پروژه اخیر خود در یونان اشاره کرد که با ذکر این پروژه به منظور انجام تحقیقات و بررسی ها لازم است برای مدیران پرسپولیس از ساخت پروژه خود با سرمایه گذاری 580 میلیون دلاری خبر داد.

1804486

باشگاه پرسپولیس با خریدار ویژه دیدار کرد; فردی که ادعا می کند 100 میلیون دلار برای قرمزها خرج می کند!

اختصاصی: پیشنهاد 100 میلیونی برای خرید پرسپولیس

این هوادار متمول با اشاره به اینکه از روند حساس و پرحادثه این انتقال که مستلزم بررسی ها و بحث های عمیق تر است واقف است، از اشتیاق و اشتیاق خود برای دیدار و گفتگوی بیشتر در این زمینه با باشگاه آگاه است. رهبران و مقامات دولتی و سیاسی در همین راستا اعلام کردند که مسیر هدفی که برای خرید باشگاه دنبال می‌کند ممکن می‌شود.

با این حال، این ادعا و پیشنهاد یک هوادار متمول خارجی قطعا با موانع بزرگی همراه خواهد بود و باید دید با وجود حضور این باشگاه در بورس و آن، فرصتی برای مذاکره و بررسی ادعا و درخواست الکس وجود خواهد داشت. خصوصی سازی

پیشنهاد 100 میلیون دلاری برای تصاحب باشگاه پرسپولیس قطعا یک اتفاق مهم و انقلابی خاص در تاریخ فوتبال ایران و حتی آسیا محسوب می شود. اتفاقی که شاید دور و حتی غیرممکن باشد، اما اگر محقق شود، در شرایطی که کل بودجه و هزینه پرسپولیس در یک فصل شاید نزدیک به 10 میلیون دلار باشد، اما حالا با این وعده بزرگ پایش را باز خواهد کرد. ستاره های بزرگ در این، و البته باید دوباره باشد. وی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص دو باشگاه پرسپولیس، استقلال، ملیت و اهمیت سیاسی آنها، بعید به نظر می رسد که چنین پستی به هیچ فرد متمولی داده شود، حتی اگر خرید آن هزینه گزافی داشته باشد. در فصول اخیر حتی صحبت از احتمال تصاحب اپراتور مخابراتی و خودروسازان دو باشگاه به گوش می رسید که می توانست مشکلات بزرگی را برای هر دو تیم به همراه داشته باشد اما در نهایت به نتیجه نرسید. بعید به نظر می رسد که چنین محیطی برای کسی وجود داشته باشد. به عنوان یک هوادار مقیم خارج از کشور حتی اگر پولدار هم باشد باید تامین شود و در نهایت چه اتفاقی می افتد و پاسخ باشگاه پرسپولیس به درخواست دیدار و مذاکره در این زمینه توسط الکس حدیثی چه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما قسمت مهم ادعای الکس حدیثی که در آن به بحث مالی و هزینه ای که می توانند انجام دهند اشاره کرد: حاضرم 50 میلیون دلار برای خرید باشگاه و 50 میلیون دلار برای آکادمی برای جذب ملی پوشان پیشنهاد دهم. و بازیکنان خارجی

فردی به نام الکس حدیثی که خود را به عنوان کارآفرینی که یکی از بزرگترین شرکت های مالی در کانادا را تاسیس کرده است، از تمایل خود برای مذاکره با سران تیم پرسپولیس برای تصدی این تیم خبر داده است.
جایی که او ادعا می کند که یک کارآفرین برتر در کانادا است، یک سرمایه گذار املاک و مستغلات است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس که امسال راهی بورس شد، حالا با یک خریدار ایرانی مقیم کانادا مواجه است که با توجه به ادعای 100 میلیون دلاری خود می تواند انقلابی بزرگ در آنجا رقم بزند.

الکس هادی تقی در آخرین بخش از کاندیداتوری خود تاکید می کند که می تواند آینده درخشانی برای پرسپولیس بسازد و در موقعیتی عالی برای سربلندی ایرانیان به این تیم کمک کند.

دیروز نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال شد که ممکن است محتوای آن باورنکردنی باشد. یک تاجر ایرانی مقیم کانادا و با اشاره به دوران کودکی و علاقه 40 ساله اش به این تیم، می خواهد برای خرید آن و هزینه 100 میلیون دلاری مذاکره کند.