اولین گل شادی جعفری در لیگ برتر با گهر (تصویر)

شاگردان الهاوی پس از به پایان رساندن نیمه اول با تساوی یک بر یک، فشار حملات نیمه دوم خود را افزایش دادند تا در بازی خانگی مقابل فولاد به برتری برسند، ضربه سر دیدنی امیر جعفری به گوشه دروازه کریستوفر نت رفت و تیمش را به ارمغان آورد. سرب.

1853216

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلگهار سیرجان علاوه بر استفاده از قطعات مجرب در آهنگسازی خود از جمله محسن فروزان، بهنام برزای، علی اصغر عشوری، سیدمحمدرضا حسینی و… حساب ویژه ای نیز برای بازی با جوانان باز کرد و بعد از امیرقلانوی، حالا سعید الهویی همین روند را ادامه داد و در دیدار اخیر خود مقابل خوزستان یکی از این جوانان توانست گلزنی کند.


سرویس خبر شماره: 1921489
آوریل 27, 1402 در 22:33
383

0نقطه نظر

این مدافع چپ 20 ساله که توانست جای شایان مصلح را در این پست بگیرد، سه بار زیر نظر سعید الهاوی در ترکیب اصلی گل گهر سیرجان قرار گرفت و تنها یک گل به ثمر رساند. این روند را تا پایان فصل طی می کند و آرام آرام جایگاه خود را تثبیت می کند



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع جوان گل گهر در رقابتی حساس اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند.

اولین گل شادی جعفری در لیگ برتر با گهر (تصویر)

امیر جعفری که سال گذشته پنج بازی برای گل گهر سیرجان انجام داد و یکی از پدیده های این فصل بود، شب گذشته پانزدهمین بازی خود را مقابل تیم فوتبال خوزستان انجام داد و موفق شد با یک ضربه دیدنی اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند. در لحظات پایانی از سه امتیاز به یک امتیاز رسید.