ستاره این روزهای استقلال به سرنوشت سرمربی ایتالیایی دچار خواهد شد؟

البته وزیر ورزش به دو مورد دیگر در خصوص باشگاه استقلال اشاره کرد و از حرف بد سران این باشگاه مبنی بر پرداخت مبلغ باشگاه الاهلی به دلیل انتقال مهدی قیدی فاش کرد.

در حالی که جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال اذعان داشتند که به احتمال زیاد استقلالی متاسفانه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، امروز حمید سجادی حرف دیگری زد. وزیر ورزش مدعی شد به اطلاعات محرمانه ای دست یافته است که بر اساس آن استقلال تا 21 اردیبهشت یعنی 25 روز فرصت دارد تا پرونده استراماچونی را حل و فصل کند و مجوز حرفه ای را دریافت کند که مبنای حضور او در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. .

باشگاه استقلال به دلیل جذب قائدی باید مبلغی را به صورت اقساط به باشگاه الاهلی امارات بپردازد اما ظاهرا به جز پرداخت 100 هزار دلاری، اقساط دیگری پرداخت نشده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در برنامه «پاسخ آنلاین وزیر ورزش و جوانان» درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت: استقلال هنوز حذف نشده و تا 31 اردیبهشت ماه فرصت دارد. بستن پنجره ها مربوط به سوء نیت و این جور مشکلات است. فقط ماجرای استراماچونی نیست، موارد دیگری مثل پادوانی و باشگاه الاهلی هم هستند که به انتقال مهدی قیدی مرتبط هستند.