تلخ و باورنکردنی؛ این شرکت می توانست جلوی خروج استقلال را بگیرد اما…

امیدوارم دغدغه استقلال و هوادارانش درک شود و بدهی های خارجی با کمک تیم اول پرداخت شود و آبی ها فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهند. برخی می گویند مدیران تمایلی به حفظ حضور علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال نداشتند و منتظر بودند تا او از اردوی این تیم برود تا مشکلات مالی این تیم حل شود. اما من می خواهم به شرط خروج علی فتح الله زاده از اردوی این تیم، این پول به استقلال داده شود. این در حالی است که مصدومان استقلالی ها و تماشاگران هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ابتدا و با توجه به خواسته های علی فتح الله زاده تصور می شد همراه اول قرار است به استقلال کمک کند اما جالب است بدانید که همراه اول 160 میلیارد تومان به استقلال بدهکار است.

قرار بود استقلال تا 20 فروردین بدهی به استراماچونی و پادوانی را پرداخت کند و مدارک را در سایت آپلود کند اما موفق نشد. علی فتح الله زاده جلسات مکرری با شریک اول داشت اما در نهایت نتوانست پولی از این شرکت بگیرد و در نهایت استقلال اخراج شد.

این ادعایی است که حجت کریمی، مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح کرده است. وی گفت: 160 میلیارد تومان از شرکت اول طلب داریم. برای انجام تعهداتشان باید با آنها صحبت کنیم و از این پول برای تسویه وام استفاده کنیم…