بیگی: استقلال نیازی به کاوه رضایی ندارد

بیگی پیشکسوت استقلال معتقد است ساپینتو باید در رفتار خود تجدید نظر کند.

بیگی: استقلال نیازی به کاوه رضایی ندارد

وی درباره ساپینتو اضافه کرد: باید حرکاتی انجام دهم که برایم حساس باشد و طبیعتا ساپینتو آن حرکات را انجام داد و فضای کلی فوتبال روی او حساس است. همه تیم ها این تاکتیک را دارند تا روی مغز ساپینتو قدم بگذارند. خود آقای ساپینتو مقصر رفتارش است حتی اگر برای نتیجه گیری استقلال باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید بیگی پیشکسوت استقلال صحبت های خود را درباره این تیم با ساپینتو آغاز کرد و گفت: تنها چیزی که در مورد استقلال می بینم بحث مدیریتی است و چیزی که به دلم می نشیند رفتار آقای ساپینتو است. ساپینتو با توجه به شرایط، دوست دارد تیمش الان نتیجه بگیرد، اما باید بفهمد که این شرایط دائمی نیست. چون مربیانی داشتیم که زحمت کشیدند و نتیجه گرفتند اما ماندگار نشد. استقلال الان به خاطر اسمش نتیجه می گیرد و رفتار ساپینتو یکی از مسائلی است که استقلال نتوانست امتیاز بیشتری بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1868744
16 فوریه 1401 ساعت 19:41 |
3.9 هزار |

1نقطه نظر

من استقلالی هستم اما یحیی را دوست دارم

وی ادامه داد: به نظر من استقلال نیازی به مهاجم ندارد. ساپینتو ابتدا ارسلان را کنار گذاشت و بعد به این نتیجه رسید که حتی اگر گل های کمتری هم بزند از نظر پرسینگ بیشتر کمک می کند. حالا به گزارش خط مقدم استقلال نیازی به کاوه رضایی و مهاجم خارجی ندارد. استقلال کامل ترین در خط مقدم است و می دانم که می تواند نتایج بهتری بگیرد.

وی در مورد نقل و انتقالات اضافه کرد: استقلال اکنون آماده است و در ابتدای فصل با افرادی قرارداد بسته که برای هر مربی مناسب است. مطمئن باشید اگر استقلال شرایط را داشت حتما بازیکن می گرفت اما فکر می کنم نتوانستند.

بیگی درباره پیش بینی خود برای این فصل گفت: امسال باید واقع بین باشیم؛ از نظر امکانات و مدیریت، سپاهان در اولویت قهرمانی است، پرسپولیس هم مثل استقلال مشکلاتی را دارد، خوشبختانه سپاهان می تواند فوتبال را تکان دهد و آنها را هم می زند. قابل مقایسه نیستند هیچکس نمی تواند به عنوان مالک و مدیر به استقلال کمک کند.

وی در پایان گفت: با اینکه استقلالی هستیم اما یحیی را دوست داریم. چون می داند کجا صحبت کند. از ساپینتو می خواهم که یحیی را تماشا کند و بتواند کاری را که یحیی گل محمدی در کنار فوتبال انجام داد را انجام دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: سال گذشته مردم کمک کردند و در استقلال این اتفاق افتاد و مردم سهام خریدند. تنها افرادی که می توانند کمک کنند مردم هستند. اما آنها باید برای آن تضمین داشته باشند. نه بانک و نه دولت نمی توانند کمک کنند، چون استقلال تمام بلیت هایش را سوزانده است.

بیگی درباره بحث های پیرامون کاوه رضایی گفت: اگر می خواهیم به کاوه رضایی برسیم باید مناظره مهدی قائدی را راه بیندازیم. چون شنیدم مهدی قائدی به مبلغ 1.8 میلیون دلار به شباب الاهلی فروخته شد و آنها 1.2 میلیون دلار از او وام گرفتند. یکی از فجایع فوتبال است و کاوه رضایی هم همینطور. باید دید مدیران وقت از رضایی چه انتظاری داشتند; آیا آنها می خواستند آن را دوباره انتقال دهند یا فقط از آن استفاده کنند؟ مثل صحبت های مدیر عامل وقت که می گفت من سالی 500 میلیارد درآمد دارم! چگونه 500 میلیارد در فوتبال ما امکان پذیر است؟