تارتار: نفهمیدم پسرم کی فوتبالیست شد!

سرمربی ذوب آهن به دعوت پسرش به تیم جوانان ایران واکنش جالبی داشت.

تارتار: نفهمیدم پسرم کی فوتبالیست شد!

سرمربی ذوب آهن در مورد جوانان این تیم گفت: دو بازیکن آکادمی از باشگاه ذوب آهن امروز بازی می کردند. محمدحسین اسلامی که از فصل گذشته به تیم ما اضافه شده و جلال مداحی بازیکنان امید ما هستند و چون به او نیاز داشتیم نتوانستیم تیم را امیدوار کنیم. و ما روی جوانان تمرکز می کنیم. امیدها و جوانی وجود دارد. از هر فرد جوان و آینده‌داری که می‌یابیم قدردانی می‌کنیم.

تارتار درباره مصدومیت تیمش گفت: سعید در حال نقاهت است و مصدومیت رباط صلیبی زمان می برد. سلیمانی در نبود سعید برای ما خوب کار کرد، حتی شهرام سالاری، سلیمانی هم مجروح شد و امروز دستمان در خط مقدم بسته بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان گفت: این بازی کم گل بود، سریع بود و هر دو تیم برنامه داشتند. تیم مس گردن کلفتی دارد و فشار زیادی به ما وارد می کند. به ربیعی برای این تیم خوب تبریک می گویم، آنها در نیمه اول کاملا ما را تحت فشار گذاشتند و تیم سخت است. در نیمه دوم با توجه به اینکه آنها انرژی زیادی از دست داده بودند، ما توانستیم برای خلق موقعیت بهتر عمل کنیم. اگر بازیکنان ما تحت فشار نتایج چند هفته اخیر نبودند، می توانستیم بهتر از این کار کنیم. برابری نیز می تواند عادلانه باشد.

وی افزود: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و از بازیکنان تشکر می کنم زیرا در شرایط سخت و پس از چندین هفته ناکامی برگشتند و اکنون باید روی بازی آینده خود تمرکز کنیم.


سرویس خبر شماره: 1868231
13 فوریه 1401 در 06:05 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

انشاالله از هفته آینده قهرمانی را شروع خواهیم کرد

تارتار اضافه کرد: بعد از چندین هفته ناکامی، یک امتیاز ارزشمند به دست آوردیم. مس رفسنجان یکی از تیم های خوب است. ربیعی فوق العاده با تیم کار کرد. این ما را به آینده امیدوار می کند. تساوی سختی داشتیم و در نیم فصل اول 6 تساوی داشتیم و بعد پیروز شدیم. ما بازی های سخت خود را تمام می کنیم و امیدوارم هفته آینده پیروز شویم.

وی در خصوص تغییر داوران این مسابقه گفت: ما هم از این موضوع متعجب شدیم، با شناختی که از افشاریان و همکارانش دارم هیچ شکی در سلامت آنها ندارم. داور امروز هم قضاوت بدی نداشت، گاهی اوقات در شرایطی که صحنه ها مساوی بود شبیه میزبان می شد که طبیعی است و داوری تاثیری در نتیجه بازی نداشت. اما تغییر داور به دلیل مصدومیت و بیماری داور دیگر است. به کمیته داوران هم نامه زده ایم. داوران افرادی سالم و سخت کوش هستند و ما به کمیته داوران اعتقاد داریم. فکر نمی کنم این مشکل خاصی باشد.

سرمربی ذوب آهن درباره دعوت پسرش به تیم ملی گفت: پسرم نفهمید وقتی فوتبالیست شد، تست رفت و پیکان رفت و بعد کاپیتان شد، هنوز هم معتقدم والدین نباید دنبال کنند. بچه ای که فوتبالیست شود من نگاه پدرانه ای به او دارم اما کاری به فوتبالش ندارم اگر لایق و پیگیر و با استعداد باشد راهش را می رود و موفق می شود خوشحالم که دعوت شد تیم ملی و امیدوارم مسیر درستی را طی کند و فقط می توانم به عنوان یک پدر به او توصیه کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی