تا کی باید تحت تاثیر مدیرانی باشیم که تخصص ندارند؟

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که در صورت بروز مشکل با چه کسانی صحبت می کنند، گفت: سلسله مراتب در تیم ما معنایی ندارد چرا که ما پرونده را به مسئول منتقل می کنیم و هیچ اتفاقی نمی افتد. . ابتدا با سرمربی، سرپرست و مدیرعامل صحبت کردیم، سپس هفته گذشته از آقای مخبر وزیر ورزش و جوانان کمک خواستیم اما نشد، مثل استقلال نیست. تا کی باید از مدیرانی که تخصص ندارند ضربه بخوریم؟ برنامه یک ساعته را میزبانی کردند و سوالات زیادی برای مردم روشن شد که ما شبانه روز با این مدیران رودررو هستیم!

وی با بیان اینکه هیچ تلاش و اراده ای برای حل مسائل ندیدیم، تصریح کرد: پس از بحث هایی که در هفته گذشته داشتیم، هیچ اتفاق مثبتی نیفتاد و برعکس موارد منفی رخ داده است. حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه ای با حضور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه ما شرکت کرد و یک سری سوالات روشن شد. هیچ اتفاق مثبتی که به نفع تیم باشد ندیده ایم و می دانیم که گروه مدیریت پشت سر ماست. ما فقط خودمان هستیم و خودمان. ما با بالاترین مقام های این کشور از طریق مصاحبه در ارتباط بودیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. بحث مسألۀ ملی را برای ما توضیح دهند، زیرا بیشتر بحث «ملی» استقلال بود تا ملی! برای تیم های دیگر هم چنین اتفاقاتی افتاده و درست عمل کرده اند و خوشحالیم که به تیم های دولتی کمک شده است. بیشتر کمک ها نصیب این مردم و هواداران می شود و باید به استقلال هم کمک می شد.

عارف غلامی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر می کنم هر چه جلوتر می رویم تیم ما بیشتر آماده می شود و رتبه دوم را حفظ می کند اما مشکلات ما این است. بزرگتر از قبل.” . در نیم فصل هشت امتیاز از بالای جدول فاصله داشتیم که با تلاش کادر فنی و بازیکنان به این امتیاز رسیدیم. گروهی از دوستان و مسئولان نه تنها به دنبال کمک هستند، بلکه به دنبال ایجاد فاصله بین بازیکنان و دیگران هستند.

غلامی با اشاره به اینکه در این شرایط ریکاردو ساپینتو می تواند از استقلال جدا شود، خاطرنشان کرد: قول می دهم با توجه به احساس و انگیزه ای که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد، بحث تمرین نکردن نیست و اتفاق بدی می افتد. ما تا آخرین روز برای هدفمان می جنگیم اما حق خود را می خواهیم. چه کسی در قبال ما مسئول است و با چه کسی صحبت کنیم؟ کسی که به خواب رفته است را نمی توان بیدار کرد. کلمه امید واقعا برای حل مشکلات ما مرده است، امید ما فقط به ما و کادر فنی است تا در پایان فصل به نتیجه مطلوب برسیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال