ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان:
سید حسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – صالح حردانی – جعفر سلمانی – کوین یمگا – امیرحسین حسین زاده – رودی ژستد



مجله اخبار فوتبال داخلی

در سمت چپ نیز جعفر سلمانی همانند دیدارهای گذشته در حال انجام وظیفه است. بازیکنی که می توان گفت در این فصل در هر بازی برای استقلال به میدان رفت و یکی از مهره های کلیدی و قابل اعتماد فرهاد مجیدی بود.

* زستد پس از به ثمر رساندن بهترین گل سال بازگشت
رودی زستد که در دو دیدار اخیر استقلال را نیمکت نشین کرده بود، امروز به تیم اصلی خود بازخواهد گشت. مهاجمی که تنها 2 دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند، به عنوان اولین گلزن خارجی استقلال در دربی تاریخ ساز شد. او روحیه خوبی دارد و به دنبال ادامه این روند رتبه بندی است.

* سیدحسین به دنبال بازگشت به روند کلین شیت است
سید حسین حسینی که فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت به اردوی تیم ملی دعوت شد تا در لیگ های اول و اول بدرخشد. مدافع آبی ها که تاکنون در 14 نوبت 14 کلین شیت لیگ برتری داشته است، در دربی پایتخت موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشده و حالا امیدوار است فرم خوب خود را از بازی های قبل بازگرداند.

فرصت بزرگی که در اختیار آبی ها قرار گرفت باعث شد آنها قدر آن سه امتیاز را بیش از پیش بدانند و همین مشکل باعث شد تا فرهاد مجیدی با تمام وجود و در اختیار همه بازیکنانش به مصاف پیکان برود. انتظار می رود استقلال امروز تغییرات قابل توجهی در پرسپولیس ایجاد کند. از جمله بازگشت بازیکنانی چون صالح حردانی، زبیر نیک نفس و رودی زستد به تیم اصلی.

* یمگا و حسین زاده، پشت ژست
کوین یمگا، بهترین گلزن این فصل استقلال امروز از ابتدا به میدان خواهد رفت. بازیکنی که در این فصل برای آبی پوشان آمد و امتیازات زیادی برای این تیم جمع کرد. امیرحسین حسین زاده که پس از درخشش در استقلال و حتی بازی با کره جنوبی و لبنان به تیم ملی دعوت شد از دیگر عناصر هجومی آبی پوشان است.

پس از گل رودی زستد در دربی پایتخت، این بازیکن باید به ترکیب اصلی آبی ها برگردد.

* فقط آیتم های دفاعی برای فرهاد موجود است
فرهاد مجیدی که امسال تیمش را با سیستم سه دفاعی آغاز کرد، امروز با همان سه مدافعی که دارد به مصاف پیکان می رود. خرید به موقع رافائل سیلوا کمک کاملی به استقلال کرده است و این بازیکن در دو دیدار اخیر عملکرد کاملا قابل قبولی از خود نشان داده است.

ضمن اینکه بازگشت عارف غلامی در اولین فرصت توانست جای خالی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را تا حدودی پر کند و او امروز نیز در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. یکی دیگر از مدافعان آبی ها محمد دانشگر است که یکی از بهترین فصل های خود را در فوتبال سپری می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره پس از 18 روز وقفه، بازی های اصلی لیگ برتر در سال جدید آغاز می شود و استقلال امروز با روحیه بسیار بالایی به مصاف پیکان می رود. توقف پرسپولیس در مقابل هواداران بهترین فرصت را برای شاگردان فرهاد مجیدی فراهم کرد تا با پیروزی در بازی امروز فاصله امتیازی خود را با رقیب دیرینه خود به عدد 8 برسانند.

* باز هم به صالح اعتماد کن، پاس گل دربی
صالح حردانی که به عنوان بازیکن تعویضی در دربی پایتخت وارد زمین شده بود، عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشت. مدافع – هافبک راست جوانی که هم با یک برش به موقع تیمش را از باز شدن دروازه باز داشت و هم با یک پاس دیدنی راه را برای آبی ها هموار کرد. او امروز از ابتدا و در سمت راست استقلال به میدان می رود.


سرویس خبر شماره: 1818111 |
16 فروردين 1401 ساعت 10:11 |
3,149 |

2نظرات

Zested به شخصیت های اصلی باز می گردد

* حضور دوباره زبیر با مهدی پور
تعویض به موقع زبیر نیک نفس در دربی پایتخت ورق را در خط هافبک کاملا به سود استقلال ورق زد. بازیکنی که از ابتدا قرار بود برای تیمش بازی کند اما نشد. حالا پس از درخشش این بازیکن خوب مقابل پرسپولیس، او دوباره با مهدی مهدی پور در خط هافبک بازی می کند تا هافبک استقلال با تمام وجود به مصاف پیکان برود.