تصمیم بزرگ ساپینتو، او کسی مثل آلوز را می خواهد

با ادامه حضور آلوز در تراکتورسازی، استقلال به دنبال بازیکنی مانند او است و طبیعی است که ریکاردو ساپینتو به دنبال چنین بازیکنی در لیگ برتر کشورش باشد که به خوبی می شناسد. با این حال، گرفتن چنین بازیکنی در این زمان شک و تردید را در ذهن ایجاد می کند. آیا چنین بازیکنی در این مرحله بدون تیم است و آیا هیچ باشگاه اروپایی با آزادی چنین بازیکنی موافقت می کند و از همه مهمتر استقلال از عهده پرداخت رضایتنامه و دستمزد چنین بازیکنی بر می آید؟ با این همه بدهی بین المللی. اگر استقلال نتواند چنین بازیکنی را جذب کند، ریکاردو ساپینتو با همین بازیکنان ادامه خواهد داد چرا که عملکرد این تیم در بازی با ملوان او را به استقلال امیدوار کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی استقلال قبل از بازی با ملوان که تیمش 4 گل به ثمر رساند، وقتی خبرنگاران از او پرسیدند آیا احساس نمی کند که تیمش موقعیت های گل زیادی را در فاز تهاجمی از دست داده است؟ وی با اشاره به موقعیت های از دست رفته بازی با تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران گفت: اینکه در حال خلق موقعیت هستیم خیلی خوب است و اگر موقعیت ها تبدیل به گل نشد باید بیشتر تمرین کنیم. از مهاجمان تیمم راضی هستم و معتقدم این مشکل با تمرین حل خواهد شد. »

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از فسخ یکطرفه قرارداد سیاوش یزدانی، انتظار می رفت باشگاه استقلال به سرعت بازیکن جدیدی را به لیست اضافه کند و گمانه زنی ها مبنی بر تلاش باشگاه استقلال برای جذب مامه تیام وجود داشت اما پس از نقل و انتقالات زمستانی. بسته شد، آبی ها این خبر را تکذیب کردند. بدون شک تایید این خبر با اظهارات ریکاردو ساپینتو در تناقض است.

همانطور که انتظار می رفت باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضور او در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.

تصمیم بزرگ ساپینتو، او کسی مثل آلوز را می خواهد


سرویس خبر شماره: 1867162
8 فوریه 1401 ساعت 09:28
1.6 هزار |

0نقطه نظر

ریکاردو ساپینتو سجاد شهبازاده را نگه داشت. سبحان خاقانی همچنان در تیمش حضور دارد و رای به بازگشت کاوه رضایی به این تیم نداد. همه اینها نشان می دهد که سرمربی استقلال فردی مثل ریکاردو آلوز را می خواهد. مهاجم در خط میانی یک هافبک سریع از دروازه عبور کند و در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. به گفته ریکاردو سایپانتو، پازل استقلال با حضور چنین بازیکنی در تیمش تکمیل می شود.